  • 1. Data: 2009-10-10 15:47:18
    Temat: smava - opinie
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Znalazlem ostatnio ciekawostke - konkurencja dla lokat bankowych.
    smava.pl
    Czy ktos z was jest inwestorem w tejze smavie ?
    Jakie opinie ?
    Jaki procent ludzi nie splaca lub zalega ze splata ???

  • 2. Data: 2009-10-10 15:52:03
    Temat: Re: smava - opinie
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 10 Paź, 17:47, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:

    > Jaki procent ludzi nie splaca lub zalega ze splata ???

    Taki sam jak i w innych kokosach... Czytaj duży i guzik można im
    zrobić.

  • 3. Data: 2009-10-10 16:19:11
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
    On 10 Paź, 17:47, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:

    > Jaki procent ludzi nie splaca lub zalega ze splata ???

    Taki sam jak i w innych kokosach... Czytaj duży i guzik można im
    zrobić.

    Piszesz tak bo tak myslisz - czy jestes spazonym inwestorem ???

  • 4. Data: 2009-10-10 16:27:03
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 10 Paź, 18:19, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:

    > Piszesz tak bo tak myslisz - czy jestes spazonym inwestorem ???

    Piszę, bo znam Polskę, Polaków.

    Ponadto wystarczy zajrzeć w takie miejsca:

    http://forum.kokos.pl/viewforum.php?f=5

    No i poczytać jak się odzyskuje należności od niewypłacalnych
    dłużników sądowo lub jeszcze lepiej jak policja ochoczo namierza
    takich inwestorów, którzy nie istnieją...

  • 5. Data: 2009-10-10 16:35:26
    Od: BK <b...@g...com>

    On 10 Paź, 17:47, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:
    > Znalazlem ostatnio ciekawostke - konkurencja dla lokat bankowych.

    Porownanie rownie udane merytorycznie jak to, ze jazda na deskorolce
    jest konkurencja dla chodzenia :)

    Co ma smava.pl do lokat bankowych?

  • 6. Data: 2009-10-11 12:18:01
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    Zauważam dośc istotną różnicę między smava a kokosem co do zabezpieczeń i
    trybu windykacji.
    Jednak chciałbym poznać opinie jak to wszystko wyglada w praktyce.

  • 7. Data: 2009-10-11 14:10:14
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Paź, 14:18, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:

    > Zauważam dośc istotną różnicę między smava a kokosem co do zabezpieczeń i
    > trybu windykacji.
    > Jednak chciałbym poznać opinie jak to wszystko wyglada w praktyce.

    Poza PRem nie widzę żadnej zasadniczej różnicy, bo w przypadku braku
    zwrotu środków mogą sobie do dłużnika dzwonić i pisać, a jak nie chce
    oddać to i tak nie odda. Na koniec okaże się, że wspaniały system
    scoringowy niestety się pomylił i zamiast ryzyka 0,9% okazało się, że
    gość nie ma złamanego grosza.

    Ponadto przeanalizowałem sobie "pożyczaczy" na tym serwisie w dniu
    wczorajszym, prawie żaden jeszcze nic nie oddał nikomu. Dwóch oddało
    100 zł, żeby sobie poprawić notowania i od razu wystawili "projekty" w
    sumie po 50 tysięcy, że niby na remonty i samochody. A już rozwala
    mnie, że gość chce na smava wziąć pożyczkę na 18% rocznie, bo w
    bankach jest drożej............

  • 8. Data: 2009-10-12 11:30:05
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

[...]

    To co mowisz bardzo latwo zanalizowac bo kazdy moze wejsc na stronke
    smava.pl
    I niestety nic z tego co piszesz sie nie zgadza....
    nie widze nikogo co by wystawil po 50 tys projekt.
    A co do oprocentowania bardziej niz procenty sa wazne formalnosci ktore
    banki stawiaja na przyklad small biznesowi.
    Czesto sa one nie do przejscia.
    Czego pewnie juz nie wiesz....
    Pewnie to kwestia wieku.

  • 9. Data: 2009-10-12 11:49:33
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Paź, 13:30, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:

    > To co mowisz bardzo latwo zanalizowac bo kazdy moze wejsc na stronke
    > smava.pl

    Właśnie to każdemu polecam.

    > I niestety nic z tego co piszesz sie nie zgadza....

    Zgadza się, tylko Ty niestety czytasz nie to co jest napisane.

    > nie widze nikogo co by wystawil po 50 tys projekt.

    Bo też ja nic takiego nie napisałem.

    > A co do oprocentowania bardziej niz procenty sa wazne formalnosci ktore
    > banki stawiaja na przyklad small biznesowi.

    Pisałem żywcem to co napisał człowiek, który proponował tego typu
    oprocentowanie. Twoje hipotetyczne rozważania są nie na temat. Poza
    tym w ani jednym ogłoszeniu nie było firmy, wyłącznie osoby prywatne.

    > Czego pewnie juz nie wiesz....
    > Pewnie to kwestia wieku.

    Jeśli nie rozmawiasz o problemie tylko o mnie to pozwolę sobie
    rozważyć możliwość, iż cierpisz na jakieś starcze dementi, przy którym
    na końcu zdania zapominasz o czym był początek.

    Reklama tego serwisu nie bardzo Ci wychodzi, to jest pewny fakt.

  • 10. Data: 2009-10-12 13:28:25

    Artur O. <a...@w...pl> napisał(a):

    > Zauważam dośc istotną różnicę między smava a kokosem co do zabezpieczeń i
    > trybu windykacji.

    Porównałem regulaminy, aż tak wielkich róznic to tam nie widac.
    Ale nikt nie będzie Cię na siłę przekonywał, jak masz ochotę wtopić kasę to
    twoja sprawa ;) Chociaż ja to wolałbym już forex, znacznie korzystniejsza
    proporcja zysku do ryzyka :)