  • 1. Data: 2007-02-02 01:06:30
    Temat: spłata KKmbanku bezposrednio w bankowpłacie
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    czy mozna spłacac KKmbanku bezposrednio w bankomacie (wpłacie)?
    Czy jesli zrobi się mała nadpłatę (bo równo to rzadko mozna, a nawet mała
    niedopłata powoduje OIDW naliczanie odsetek od całej kwoty) to zaliczaja ja
    do, wasnie, do czego- logicznie to spłaty nastepnej ??

    P47

  • 2. Data: 2007-02-05 19:24:13
    Temat: Re: spłata KKmbanku bezposrednio w bankowpłacie
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 2 Feb 2007 02:06:30 +0100, w <epu2rt$rop$1@atlantis.news.tpi.pl>, "p47"

    > czy mozna spłacac KKmbanku bezposrednio w bankomacie (wpłacie)?

    Jeżeli masz ustanowioną automatyczną spłatę -- to tak.

    > Czy jesli zrobi się mała nadpłatę (bo równo to rzadko mozna, a nawet mała
    > niedopłata powoduje OIDW naliczanie odsetek od całej kwoty) to zaliczaja ja
    > do, wasnie, do czego- logicznie to spłaty nastepnej ??

    Nie, zostanie na ekoncie, z którego aut. spłata pobiera należność :).