  • 1. Data: 2010-09-11 15:43:00
    Temat: spłata zadłużenia karty kkredytowej - proszę o wyjaśnienie.
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl>

    Witam,

    Bardzo proszę o informację, czy taki sposób spłaty zadłużenia karty
    kredytowej nie spowoduje naliczenia odsetek od zadłużenia. Moim zdaniem,
    ale...

    Założenia.

    1. Wykorzystany limit 5000 zł
    2. Termin spłaty : 30/09

    Spłacono : 10/09 : 2000 zł
    Spłacono : 25:09 : 3000 zł

    Suma spłat pokrywa w całości wykorzystany limit,a spłaty mieszczą się w GP,
    ale czy czasem nie zdarza się tak,że systemy niektórych banków moga uznać,
    ze pierwsza ze spłat była niepełną spłatą zadłużenia w zw. z czym zostaną
    naliczone odsetki ?

  • 2. Data: 2010-09-11 16:35:16
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-11 17:43, fotd pisze:

> [...]
    > GP, ale czy czasem nie zdarza się tak,że systemy niektórych banków moga
    > uznać, ze pierwsza ze spłat była niepełną spłatą zadłużenia w zw. z czym

    Wiesz...
    Trudno odpowiedzieć kategorycznie i autorytatywnie, bo banki prześcigają
    się w wymyślaniu pułapkowych klauzul w regulaminach i z tego żyją, ale -
    - na 99% w przedstawionym przykładzie nie zostaną naliczone odsetki.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2010-09-11 18:06:02
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl> napisał w wiadomości grup
    > Bardzo proszę o informację, czy taki sposób spłaty zadłużenia karty kredytowej
    > nie spowoduje naliczenia odsetek od zadłużenia. Moim zdaniem, ale...

    jezeli spowoduje to nie zostaje nic innego niz uciekac

  • 4. Data: 2010-09-11 18:09:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl> writes:

> [...]
    > w GP, ale czy czasem nie zdarza się tak,że systemy niektórych banków
    > moga uznać, ze pierwsza ze spłat była niepełną spłatą zadłużenia w

    Jeśli spowoduje to ja bym reklamował. Nie przypominam sobie regulaminu
    któryby czegoś taiego nie potraktował jako całkowitą spłątę w GP.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2010-09-11 19:01:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 1. Wykorzystany limit 5000 zł
    > 2. Termin spłaty : 30/09

    termin spłaty jest określony do dnia X, a nie na dzień X więc płacenie w
    ratach jest ok....

    rozumiem, ze chcesz część wcześniej spłacić, bo potrzebujesz limitu na
    kolejne wydatki? w przeciwnym wypadku nie ma to sensu...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-09-11 19:11:00
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli spowoduje to ja bym reklamował. Nie przypominam sobie regulaminu
    > któryby czegoś taiego nie potraktował jako całkowitą spłątę w GP.

    Żeby tak kategorycznie odpowiedzieć to dobrze by było znać jak wygląda okres
    rozliczeniowy karty.

    Jeżeli jest do 15 każdego miesiąca, to że tak powiem, dupa zbita ryba.

    W.

  • 7. Data: 2010-09-11 19:22:52
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Bardzo proszę o informację, czy taki sposób spłaty zadłużenia karty
    > kredytowej nie spowoduje naliczenia odsetek od zadłużenia. Moim zdaniem,

    Niby nie, ale nie wiem czy jest możliwa sytuacja że wyciąg jest generowany 10 i
    może nie załapać tej wpłaty. Tak naprawdę ważne jest to co na wyciągu
    Kiedyś była opisywana sytuacja pary która wzięła kredyt na pralkę or sth a w
    rzeczywistości to była kk chyba z cetelemu
    Para chyba nawet nadpłacała kredyt myśląć że to zwykłe raty ale przed
    wygenerowaniem wyciągu i potem nazbierały się kary bo nie było spłaty tego co na
    wyciągu. Ale hmm ten przypadek nie ma tu zastosowania
    BTW euro agd ofertuje kk w ramach 30 rat 0%, ciekawe czy to tak samo działa

  • 8. Data: 2010-09-11 19:58:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Wielebny" <v...@o...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

> [...]
    > rozliczeniowy karty.
    >
    > Jeżeli jest do 15 każdego miesiąca, to że tak powiem, dupa zbita ryba.

    Zakładam, że "termin spłaty: 30/09" nie znalazł się tu przypadkowo.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 9. Data: 2010-09-11 20:36:34
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    > [...]
    > [...]
    >
    > Zakładam, że "termin spłaty: 30/09" nie znalazł się tu przypadkowo.

    Jeżeli okres konczy sie 15 a karta ma GP45 to by sie zgadzalo..

    W.

    PS. Nie mam pojęcia czy jeszcze funkcjonuja karty z GP 45 dniowym w
    Polsce....

  • 10. Data: 2010-09-12 00:43:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/11/2010 10:43 AM, fotd wrote:
> [...]
    > GP, ale czy czasem nie zdarza się tak,że systemy niektórych banków moga
    > uznać, ze pierwsza ze spłat była niepełną spłatą zadłużenia w zw. z czym

    Nie spotkałem jeszcze takiego banku.
    Jak do tej pory wszystkie liczyły sumy spłat w GP i nie tylko pierwszą z
    nich.
    Ale twój pomysł jest wart przemyślenia i zaimplementowania.