  • 1. Data: 2009-09-20 13:36:14
    Temat: sposób na niepobieranie 3zł za kartę Aliora?
    Od: z...@o...pl

    chcę mieć (awaryjnie) kartę debetową Aliora,
    ale kilka miesięcy jej nie użyję. Czy da się
    jakoś ominąc opłaty?

    Jeśli zastrzegę, to ją zniszczę.
    Ale gdybyn zablokował (to mogę odblokować)
    i pytanko, czy wtedy dałoby się nie płacić?

  • 2. Data: 2009-09-20 13:44:50
    Temat: Re: sposób na niepobieranie 3zł za kartę Aliora?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <z...@o...pl>

    > chcę mieć (awaryjnie) kartę debetową Aliora,
    > ale kilka miesięcy jej nie użyję. Czy da się
    > jakoś ominąc opłaty?

    Może to głupie, ale na myśl przychodzi mi takie rozwiązanie - trzymać na
    koncie w Aliorze tyle "awaryjnych pieniędzy" aby comiesięczne odsetki z
    nich, pokryły prowizje za posiadanie karty debetowej.

  • 3. Data: 2009-09-20 14:00:06
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Może to głupie, ale na myśl przychodzi mi takie rozwiązanie - trzymać na
    > koncie w Aliorze tyle "awaryjnych pieniędzy" aby comiesięczne odsetki z
    > nich, pokryły prowizje za posiadanie karty debetowej.

    Płaci się za możliwość posługiwania się kartą. Jeśli zostanie
    zastrzeżona, to tak czy tak musisz płacić.

    1500zł na koncie załatwi sprawę, zakładając nawet oprocentowanie ON na
    poziomie 5%. Liczyłem w pamięci.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 4. Data: 2009-09-20 14:11:05
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Wrz, 16:00, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Płaci się za możliwość posługiwania się kartą. Jeśli zostanie
    > zastrzeżona, to tak czy tak musisz płacić.

    Placi sie za karte aktywna. Mam dwa konta i klika kart [swoje/zony]
    place tylko za aktywne. Niekatywne/zastrzezone/zablokowane sie nie
    licza.

  • 5. Data: 2009-09-20 14:12:20
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Wrz, 15:36, z...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli zastrzegę, to ją zniszczę.
    > Ale gdybyn zablokował (to mogę odblokować)
    > i pytanko, czy wtedy dałoby się nie płacić?

    Nie zamawiaj karty, jak Ci bedziesz potrzebna to skoczysz do oddzialu
    i po 15 minutach wyjdziesz z debetowka "no name".

  • 6. Data: 2009-09-20 14:12:32
    Od: z...@o...pl

    > Może to głupie, ale na myśl przychodzi mi takie rozwiązanie - trzymać na
    > koncie w Aliorze tyle "awaryjnych pieniędzy" aby comiesięczne odsetki z
    > nich, pokryły prowizje za posiadanie karty debetowej.

    tam mają leżeć oszczędności i czekać na godzinę 'zero',
    a gdy ona nastanie, podlegać wypłaceniu w bankomacie...

    comiesieczne opłaty 3zł redukują zysk bardziej niż przy opłacie 0zł

    a gdybym odebrał kartę pocztą i jej nie aktywował, będzie opłata czy nie?!

  • 7. Data: 2009-09-20 14:27:28
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Placi sie za karte aktywna. Mam dwa konta i klika kart [swoje/zony]
    > place tylko za aktywne. Niekatywne/zastrzezone/zablokowane sie nie
    > licza.

    Zastrzeżone/zablokowane musiały być kiedyś aktywne i chyba się za nie płaci.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 8. Data: 2009-09-20 14:57:42
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Wrz, 16:27, "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote:

    > Zastrzeżone/zablokowane musiały być kiedyś aktywne i chyba się za nie płaci.
    >
    > zyga
    > --
    > A fe, A psik, A ha

    Przeczytales co napisalem?

    Placi sie za karty AKTYWNE. Za inne sie nie placi. To, ze zablkowana
    karta byla kiedys aktywna nie ma znaczynia. Jak byla AKTYWNA to za nia
    placiles, jak jest ZABLOKOWANA to nie placisz.

  • 9. Data: 2009-09-20 14:57:57
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Wrz, 16:12, z...@o...pl wrote:

> [...]
    >
    > comiesieczne opłaty 3zł redukują zysk bardziej niż przy opłacie 0zł
    >
    > a gdybym odebrał kartę pocztą i jej nie aktywował, będzie opłata czy nie?!

    O to zadziala. Oplaty nie bedzie.

  • 10. Data: 2009-09-20 15:02:20
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    BK wrote:

    > O to zadziala. Oplaty nie bedzie.

    po jakims czasie moze tez nie byc mozliwosci jej aktywacji, dobrze by bylo
    zapytac w banku przez jaki okres czasu od wysylki mozna aktywowac karte