  • 1. Data: 2009-07-22 09:07:56
    Temat: sprawdzam
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    :)

    ---Cytat---
    Lech Kaczyński, podpisując niedawno rządową ustawę o koszyku świadczeń
    zdrowotnych, wywołał konsternację w Platformie. - Byliśmy przekonani, że
    będzie weto - mówi ,,Rz" polityk PO. - A tu nagle prezydent powiedział
    ,,sprawdzam", ja podpisuję, a wy się teraz wykażcie.
> [...]
    > będzie weto - mówi ,,Rz" polityk PO. - A tu nagle prezydent powiedział
    > ,,sprawdzam", ja podpisuję, a wy się teraz wykażcie.
    Jerzy, fajne te twoje cytaty, ale dołącz proszę link do stron, na której
    całe artykuły się znajdują. Fajnie byłoby zapoznać się z całym artykułem
    i wiedzieć, czy to pisze GW, Onet, Nasz Dziennik, Rzeczpospolita itp.

    TT.

  • 3. Data: 2009-07-22 09:24:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > będzie weto - mówi ,,Rz" polityk PO. - A tu nagle prezydent powiedział
    > ,,sprawdzam", ja podpisuję, a wy się teraz wykażcie.

    i jak juz musisz to wklejać to odpuśc sobie te

  • 4. Data: 2009-07-22 09:41:54
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:

    > i jak juz musisz to wklejać to odpuśc sobie te

    Nie muszę tego wklejać, więc nie odpuszczę sobie.

    Z tego prostego powodu, że inaczej, wiem to z doświadczenia, 9 na 10
    czytelników byłoby pewnych, że to moje słowa, a tak tylko 3 na
    dziesięciu tak myśli :)

  • 5. Data: 2009-07-22 10:33:53
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jerzy, fajne te twoje cytaty, ale dołącz proszę link do stron, na której
    > całe artykuły się znajdują. Fajnie byłoby zapoznać się z całym artykułem i
    > wiedzieć, czy to pisze GW, Onet, Nasz Dziennik, Rzeczpospolita itp.

    A najlepiej przenieś się na inną grupę...

    Tomek

  • 6. Data: 2009-07-22 14:45:09
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski pisze:

    > Nie muszę tego wklejać, więc nie odpuszczę sobie.
    >
    > Z tego prostego powodu, że inaczej, wiem to z doświadczenia, 9 na 10
    > czytelników byłoby pewnych, że to moje słowa, a tak tylko 3 na
    > dziesięciu tak myśli :)
    ale linka do zrodla to podaj prosze ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2009-07-22 17:54:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie weto - mówi ,,Rz" polityk PO. - A tu nagle prezydent powiedział
    > ,,sprawdzam", ja podpisuję, a wy się teraz wykażcie.

    Sugerujesz, że podpisał złośliwie mimo, że ustawa nadawała się do kosza?

    --
    marfi