  • 1. Data: 2003-03-03 16:15:25
    Temat: sprzedać samochód
    Od: m...@p...onet.pl

    jak to jest ? Mam kredyt samochodowy no i chcę sprzedać to auto?
    Co z tym fantem ? Jak postąpić.
    Dzięki za każdą pomoc !!!
    pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2003-03-03 17:33:53
    Temat: Re: sprzedać samochód
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > jak to jest ? Mam kredyt samochodowy no i chcę sprzedać to auto?
    > Co z tym fantem ? Jak postąpić.

    Co jest zapisane w umowie kredytu? Czy jest ustanowiony zastaw? Czy bank
    zabrał kartę pojazdu?
    Znam przypadki, że jeśli nie było formalnych przeszkód, to sprzedawano
    samochód za gotówkę, a potem spłacano kredyt.
    Ale może wystarczy się dogadać z bankiem i kupującym, który część gotówki da
    Tobie, a resztę przeleje na spłatę kredytu.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik