  • 1. Data: 2009-09-05 13:08:10
    Temat: sprzedam lub wynajmę rachunek ROR w banku PKO BP SA :)
    Od: k...@o...pl

    skoro bank twierdzi że jestem nie tylko "posiadaczem"
    ale także "właścicielem" rachunku, to chyba mi wolno? :)

  • 2. Data: 2009-09-05 14:57:20
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 5 Wrz, 15:08, k...@o...pl wrote:
    > skoro bank twierdzi że jestem nie tylko "posiadaczem"
    > ale także "właścicielem" rachunku, to chyba mi wolno? :)

    Co Pan sobie winszuje za niego ?

  • 3. Data: 2009-09-05 14:59:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    <k...@o...pl> wrote in message

    A jakiś dobry ten rachunek? Bo byle czego nie będę kupował! ;-)

  • 4. Data: 2009-09-05 16:52:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 2...@n...onet.pl

    > skoro bank twierdzi że jestem nie tylko "posiadaczem"
    > ale także "właścicielem" rachunku, to chyba mi wolno? :)

    Właściciel od posiadacza tym się różni, że posiadać można wielki
    majątek lub ogromną wiedzę. Konto się ma i jest się jego właścicielem.
    Można mieć konto i posiadać kupę szmalu -- wówczas pewnie się i posiada
    konto. Ale gdy ktoś zebrał 32.66 na EB to nie jest posiadaczem, ale właścicielem.

    Czy możesz sprzedać? A znajdziesz głupca... Znaczy -- kupca? :)
    Niektórzy sprzedają konta czy raczej stany konta -- zwykle zadłużenia.
    W innym wypadku raczej kupowanie konta nie ma sensu.

    Ale tak czy siak to Twoje konto, nie banku i możesz z nim robić to, na co masz
    ochotę, o ile nie wychodzisz poza ramy regulaminu czy innego prawa. Masz mieszkanie?
    Jesteś jego właścicielem? Możesz z nim uczynić to, na co masz ochotę? Niekoniecznie.
    Na przykład nie możesz go rozebrać. :) [do naga -- bo to bezwstyd]

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-09-05 21:11:59
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > skoro bank twierdzi że jestem nie tylko "posiadaczem"
    > ale także "właścicielem" rachunku, to chyba mi wolno? :)

    Ja bym nie ryzykował.

  • 6. Data: 2009-09-06 09:33:09
    Od: k...@o...pl

    > Ja bym nie ryzykował.

    :P

  • 7. Data: 2009-09-06 10:21:57
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    > :P

    Na Twoim miejscu oczywiscie.Jeszcze ktos troche brudnej kasy upierze przez
    to konto.A problemy będziesz miał ty.

  • 8. Data: 2009-09-06 10:27:58
    Od: z...@o...pl

    > Na Twoim miejscu oczywiscie.Jeszcze ktos troche brudnej kasy
    > upierze przez to konto.A problemy będziesz miał ty.

    Znak :) oznacza uśmiech i cala moja 'propozycja' jest żartem
    nawiązującym do (moim zdaniem) nieprecyzyjnej terminologii
    stosowanej przez PKO BP, który nie odrożnia wlaściciela od
    posiadacza i "nie wie" że rachunek można _tylko_ posiadać,
    ale nie "na własność"

  • 9. Data: 2009-09-06 10:47:37
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik z...@o...pl napisał:

> [...]
    > stosowanej przez PKO BP, który nie odrożnia wlaściciela od
    > posiadacza i "nie wie" że rachunek można _tylko_ posiadać,

    imvho rachunek jest prowadzony przez bank na twoja rzecz - nie jestes
    ani posiadaczem ani właścicielem - nie wiem skąd w ogóle wzięło się to
    posiadanie rachunku.

  • 10. Data: 2009-09-06 16:13:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konkon" 4aa38d3b$...@n...home.net.pl

    > Na Twoim miejscu oczywiscie.Jeszcze ktos troche brudnej kasy upierze przez to
    konto.A problemy będziesz miał ty.

    Jaki będę miał problem, gdy ktoś spowoduje wypadek samochodem, który mu sprzedam?
    Pomijam takie problemy jak ukryte wady czy mankamenty samochodu. :)

    -=-

    Sprzedanie konta kiedyś była łatwe. :) Można było wziąć kogoś na współwłaściciela
    swego konta, po czym zrezygnować z tego konta. :) Tak chciałem sprzedać ;) swoje
    konta (w ING i PeKaO) komuś, do kogo one lepiej :) pasowały. Były tam debety
    obciążające mnie, ale należące do tego, komu chciałem konta przekazać. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'