  • 1. Data: 2015-01-09 11:15:29
    Temat: stary sys multi i nowy system mBanku
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    czesc
    czy ktos wie kiedy wylacza stary system multi?
    bo nie wiem czy juz sieszykowac do ewakuacji czy jeszcze poczekac...

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2015-01-09 11:58:29
    Temat: Re: stary sys multi i nowy system mBanku
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 09/01/15 11:15, mierzvoj wrote:
    > bo nie wiem czy juz sieszykowac do ewakuacji

    No już się. Żeby nie było, że dnia X wieczorem musisz zrobić Bardzo
    Pilny przelew a akurat dzień wcześniej stary wyłączono, i nie wiesz
    gdzie menu przelewy...

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2015-01-09 12:38:07
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    Alf/red/ <f...@u...waw.pl> wrote in

    > No juLL się. Lťeby nie byL‚o, LLe dnia X wieczorem musisz zrobić
    > Bardzo Pilny przelew a akurat dzieL„ wczeL›niej stary wyL‚Ä…czono, i
    > nie wiesz gdzie menu przelewy...

    no wlasnie i panika nie wiesz co i jak a tu ZUS czeka:)

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2015-01-09 12:55:29
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-01-09, mierzvoj <m...@g...pl> wrote:
    > czesc
    > czy ktos wie kiedy wylacza stary system multi?
    > bo nie wiem czy juz sieszykowac do ewakuacji czy jeszcze poczekac...

    Z tego co ktoś pisał tu na grupie, to *chyba* w 2 kwartale 2015 chyba zaczną się
    za to brać. Aczkolwiek moim zdaniem nie oznacza to wygaszenia starego systemu
    od razu, a raczej podobny proces jak w mBankiem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2015-01-10 09:09:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 9 Jan 2015 12:55:29 +0100, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:
> [...]
    starego systemu
    > od razu, a raczej podobny proces jak w mBankiem.

    Czyżby to już ostatni, prosty i fajny interfejs bankowy, co działa na
    każdej (starej) przeglądarce?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-01-11 20:37:37
    Od: azot <z...@g...pl>

    > Czyżby to już ostatni, prosty i fajny interfejs bankowy, co działa na
    > każdej (starej) przeglądarce?

    Właśnie eurobank zmienił swój interfejs. W starym denerwowała mnie
    "offlinowość" tego systemu.

    Nowy wkur...jący, bo trzeba się trochę więcej naklikać , żeby wejść w
    jakiś szczegół, np. historię rachunku.
    A w wyświetlanej historii oczywiście tylko przychody i rozchody, brak
    salda po dokonanej operacji. Salda widoczne dopiero, gdy pobiorę pdf lub
    wykonam "drukuj".

  • 7. Data: 2015-01-11 22:09:43
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-01-11 20:37, azot pisze:
> [...]
    > A w wyświetlanej historii oczywiście tylko przychody i rozchody, brak
    > salda po dokonanej operacji. Salda widoczne dopiero, gdy pobiorę pdf lub

    A dla przelewów żąda tokena... nawet dla odbiorców zdefiniowanych. Oj,
    chyba się pogniewamy...

  • 8. Data: 2015-01-11 22:10:16
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-01-11 22:09, gral pisze:

    > A dla przelewów żąda tokena... nawet dla odbiorców zdefiniowanych. Oj,
    > chyba się pogniewamy...

    oczywiście mam na myśli zdefiniowanych ZAUFANYCH