  • 1. Data: 2002-01-22 10:14:48
    Temat: Re: superkonto -> e-superkonto
    Od: Adam Głaszcz <a...@l...com.pl>

    JOHNNY napisał(a):

    > Mam takie pytanie:
    > Jak wygląda procedura zmiany rachunku superkonto na e-superkonto?
    > Tzn. czy normalnie w oddziale załatwią to od ręki, dadzą token a wszystkie
    > zlecenia itp. zostaną bez zmian czy muszę otworzyć nowy rachunek
    > e-superkonto i wszystko na nowo "poustawiać" (zlecenia stałe, DD itp.)???
    > Aha, jeszcze pytanie do posiadaczy e-superkonta-jak oceniacie to konto,
    > macie z nim jakieś problemy, negatywne (pozytywne?) doświadczenia???
    >
    > Dzięki za odpowiedź
    > pozdr - J.
    Cytuję odpowiedź jaką dostałem swego czasu od PKO:
    Do obslugi konta osobistego przez Internet sluzy stworzony do tego celu
    ROR
    o nazwie e-SUPERKONTO, obslugiwany przez Oddzial Internetowy PKO BP SA.
    Jest
    to nowy, calkowicie odrebny rachunek. Ma swoj nowy numer, swoje karty
    bankowe itp.Nie mozna obslugiwac poprzez Internet dotychczas posiadanych
    rachunkow (np. SUPERKONTO, SUPERKONTO STUDENT, ZLOTE KONTO itp.). Nie
    istnieje takze mozliwosc automatycznej zmiany superkonta na
    e-superkonto.
    Mozna to uczynic zamykajac po prostu rachunek superkonto i pozostawiajac
    sobie juz otwarty rachunek internetowy
    --
    Adam Głaszcz
    mailto:a...@l...com.pl

  • 3. Data: 2002-01-22 11:02:02
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Aha, jeszcze pytanie do posiadaczy e-superkonta-jak oceniacie to konto,
    > macie z nim jakieś problemy, negatywne (pozytywne?) doświadczenia???

    Nie ma za co.Ja nie odpowiem, ale dodam pytanie.
    Czy z e-superkonta można wypłacić gotówkę w oddziale albo zrobić przelew
    papierkowy.

  • 4. Data: 2002-01-22 11:44:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <a...@p...onet.pl> writes:

    > Czy z e-superkonta można wypłacić gotówkę w oddziale

    Nie.

    > albo zrobić przelew papierkowy.

    A co to jest?

    MJ

  • 5. Data: 2002-01-22 12:45:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@c...fuw.edu.pl...

    > Nie.

    Tak.
    Wyjatkowo.
    Nazywa sie to ponoc polecenie wyplaty i wymaga faksowania do Bydgoszczy
    twojego podpisu.
    Info z OE PKO BP

    > A co to jest?

    Jesli jest to przelew na standardowym druku to... teoretycznie nie, bo nie
    maja takiej uslugi w cenniku.
    Ale jesli bys taki przelew zapakowal do koperty depozytowej i wrzucil do
    bankomatu PKO BP z podaniem numeru rachunku ePKO to... sam jestem ciekaw;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-01-22 12:54:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Slawek Kos" <s...@i...net.pl> writes:

    > Tak.
    > Wyjatkowo.
    > Nazywa sie to ponoc polecenie wyplaty i wymaga faksowania do Bydgoszczy
    > twojego podpisu.

    O! Nie wiedzialem. A na czym polega wyjatkowosc?

> [...]
    > bankomatu PKO BP z podaniem numeru rachunku ePKO to... sam jestem ciekaw;-))

    O, tez jestem ciekaw. Tylko - w przeciwienstwie do wyplat gotowki -
    nie widze potrzeby...

    MJ

  • 7. Data: 2002-01-22 12:57:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik JOHNNY <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Mam takie pytanie:
    > Jak wygląda procedura zmiany rachunku superkonto na e-superkonto?

    Nie ma takiej procedury.
    eSuperkonto to oddzielny rachunek o innej funkcjonalnosci niz Superkonto.
    W zasadzie oni zakladaja ze bedziesz mial oba, ale nie musisz.

    > Tzn. czy normalnie w oddziale załatwią to od ręki, dadzą token a wszystkie
    > zlecenia itp. zostaną bez zmian czy muszę otworzyć nowy rachunek
    > e-superkonto i wszystko na nowo "poustawiać" (zlecenia stałe, DD itp.)???

    Token i karte VE dostaniesz poczta.
    ePKO nie obsluguje zlecen stalych w przeciwienstwie do marmurowego PKO BP.
    Sa tam przelewy tzw. automatyczne (cykliczne), ale takiego rozwiazania, zeby
    ci np. TPSA wysylala rachunek do banku a bank potracal z konta tu nie ma.
    Masz do wyboru:
    - polecenie zaplaty (podobna funkcjonalnosc, za darmo)
    - TPSA rachunek do ciebie a ty przez internet lub telefon/WAP robisz
    przelew; przelew darmo, placisz za polaczenie.

    > Aha, jeszcze pytanie do posiadaczy e-superkonta-jak oceniacie to konto,
    > macie z nim jakieś problemy, negatywne (pozytywne?) doświadczenia???

    Pozytywnie. Zwlaszcza jezeli przed zalozeniem sie przeczyta regulamin i nie
    ma potem pretensji, ze to konto nie ma jakichs funkcji, ktorych nie mialo
    miec.
    Z negatywow - juz na ubiegly rok obiecywali kredyt w koncie i karte wypukla
    a do dzisiaj nie ma.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-01-22 13:23:12
    Od: Marek Kuchciak <m...@w...home.pl>

    Slawek Kos:

    > Z negatywow - juz na ubiegly rok obiecywali kredyt w koncie i karte
    > wypukla a do dzisiaj nie ma.

    Nie można też zażyczyć sobie przesyłania wyciągów pocztą elektroniczną,
    co jest dostępne dla "zwykłego" superkonta. Mnie tłumaczyli (z pół roku
    temu), że "przecież można to sprawdzić przez WWW", czyli login +
    uwierzytelnienie tokenem + po kilka kliknięć dla każdej operacji.

    Nie rozumiem, dlaczego nie mogą (a może nie chcą) tego udostępnić w
    e-superkoncie.

    MWK
    --
    Marek Kuchciak, Wrocław m...@w...home.pl

  • 9. Data: 2002-01-22 17:15:51
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > O, tez jestem ciekaw. Tylko - w przeciwienstwie do wyplat gotowki -
    > nie widze potrzeby...

    Ja potrzebuję np. zapłacić za ubezpieczenie samochodu i mieć potwierdzenie już,
    a nie za tydzień.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 10. Data: 2002-01-24 06:54:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > Ja potrzebuję np. zapłacić za ubezpieczenie samochodu i mieć potwierdzenie
    już,
    > a nie za tydzień.

    Zaplac w internecie i sobie wydrukuj.
    albo
    Jesli to PZU to zaplac karta w PZU i dostaniesz potwierdzenie.

    --
    Pozdrowienia
    ---