  • 1. Data: 2002-06-04 19:01:27
    Temat: swift mBanku
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie - jaki jest nr SWIFT mBanku (może taki sam jak BRE ale tam
    przeszukiwanie też nic nie dało) albo może być Lukasbank lub w najgorszym
    wypadku PKO BP - albo wskazówka gdzie sobie poszukać..

    Dziękuję z górki

    Zbig.

    PS. Czy ktoś zabawiał się w typowanie wyników na www.expekt.com ?
    Właśnie chcę stamtąd wypłacić trochę wygranych :)) ale potrzebny jest ten
    cholerny SWIFT.. (to nie jest reklama bukmachera tylko pytanie, czy nie ma z
    nimi kłopotów w przypadku przelewu expekt-->klient bo w przeciwnym kierunku
    poszło i było uznane w ciągu jednego dnia)

  • 2. Data: 2002-06-04 20:49:42
    Temat: Re: swift mBanku
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <adj2o3$4r5$1@news.tpi.pl>, Zbiggy wrote:
> [...]
    > nimi kłopotów w przypadku przelewu expekt-->klient bo w przeciwnym kierunku
    > poszło i było uznane w ciągu jednego dnia)

    I o to chodzi i o to chodzi! :)))
    Zeby w jedna strone (ta wlasciwa) dobrze wszystko szklo

  • 3. Data: 2002-06-04 20:52:51
    Od: "Jaro de Muminos" <m...@w...pl>

    wpisz to
    swift BREXPLPW

    mi tak dochodzi bez problemu ,

    przeczytaj watek przelew mbank>kredyt bank

    i powiedz czy masz cos takiego

  • 4. Data: 2002-06-04 21:01:25
    Od: "Jaro de Muminos" <m...@w...pl>

    zapomnialem dopisac , minimalna wyplata to 10zl

    reszte jak cos chcesz to pisz na priva

  • 5. Data: 2002-06-04 21:12:42
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > nimi kłopotów w przypadku przelewu expekt-->klient bo w przeciwnym
    kierunku
    > poszło i było uznane w ciągu jednego dnia)

    Gram w Expekcie i musze przyznac ze ten bukmacher ma
    jedna wielka zalete. Wyplaty otrzymywalem na swoje
    konto bankowe w 2-3 dni po zleceniu wyplaty na stronie
    Expekt.com. Wyplaty robilem na konto w Inteligo - wszystko
    ladnie, bez najmniejszych problemow i prowizji.

    W mbanku slyszalem, ze moze byc z tym problem, gdyz
    trzeba faksowac jakies dokumenty, skladac podpisy, choc
    nie wiem dokladnie jaka jest tam procedura.

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 6. Data: 2002-06-05 10:50:28
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > PS. Czy ktoś zabawiał się w typowanie wyników na www.expekt.com ?
    > Właśnie chcę stamtąd wypłacić trochę wygranych :)) ale potrzebny jest
    ten
    > cholerny SWIFT..

    Ty się tak nie chwal, bo teoretycznie to .... ;-))))))))))))

    USTAWA
    z dnia 10 września 1999 r.
    Kodeks karny skarbowy
    (Dz. U. z dnia 15 października 1999 r.)

    Rozdział 9

    Przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe przeciwko organizacji gier
    losowych, zakładów wzajemnych i gier na automatach(3)

    Art. 107. § 1. (4) Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom zezwolenia
    urządza lub prowadzi grę losową, zakład wzajemny lub grę na automacie,
    podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych albo karze pozbawienia
    wolności do lat 2, albo obu tym karom łącznie.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
    uczestniczy w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym zakładzie
    wzajemnym.

  • 7. Data: 2002-06-05 17:39:06
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Ty się tak nie chwal, bo teoretycznie to .... ;-))))))))))))
    >
    > USTAWA
    > z dnia 10 września 1999 r.
    > Kodeks karny skarbowy

    Ok to cancelujemy :))