  • 1. Data: 2011-01-10 10:06:07
    Temat: szybkość logowania do BZWBK24 teraz?
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Działa wam znoścnie logowanie do BZWBK24 teraz?

    Bo u mnie po wpisaniu odpowiednich znaków hasła maskowanego i naciśnięciu
    "Dalej" muli się tak z minutę zanim się zaloguje.

    Nigdy tak wolno nie było.

  • 2. Data: 2011-01-10 17:22:20
    Temat: Re: szybkość logowania do BZWBK24 teraz?
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Miernik scripsit:
    > Działa wam znoścnie logowanie do BZWBK24 teraz?

    > Bo u mnie po wpisaniu odpowiednich znaków hasła maskowanego i naciśnięciu
    > "Dalej" muli się tak z minutę zanim się zaloguje.

    > Nigdy tak wolno nie było.

    Przez jakiś czas był komunikat o usuwaniu awarii.

    --
    Jacek Skowroński http://blog.alauda.pl