-
1. Data: 2002-05-25 13:26:38
Temat: problemy z Inteligo
Od: "Tomek Bator" <b...@p...wp.pl>
Mam rachunek w Inteligo i jednocześnie duże z nim problemy.
Bardzo długo trwa logowanie do systemy. Zmieniłem ustawienia w przeglądarce
tak jak mi zalecili ale dalej trw to bardzo długo.
Proszę o odpowiedź czy macie tego typu problemy? Jeżeli tak to jak sobie z
nimi radzić?
-
2. Data: 2002-05-25 15:04:09
Temat: to normalne..
Od: "sebcz" <s...@o...pl>
To niestety nie wina plików tymczasowych...
Było o tym chociażby kilkanaście wątków niżej, w temacie : "Czy Inteligo to
dno"
Seb
Użytkownik "Tomek Bator" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:aco3ai$6dj$1@news.tpi.pl...
> Mam rachunek w Inteligo i jednocześnie duże z nim problemy.
> Bardzo długo trwa logowanie do systemy. Zmieniłem ustawienia w
przeglądarce
> tak jak mi zalecili ale dalej trw to bardzo długo.
> Proszę o odpowiedź czy macie tego typu problemy? Jeżeli tak to jak sobie z
> nimi radzić?
>
>
-
3. Data: 2002-05-25 15:07:23
Temat: Re: problemy z Inteligo
Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...and.pl>
Witam
sprobuj zrobic porzadkowanie dysku:
Ta opcja jest dostepna w akcesoriach.
Usuniesz w ten sposob smieci z kosza oraz wszystkie pliki tmp.
Mnie osobiscie to pomaga za kazdym razem.
Pzdrwm;
Krzysztof Sz.
Użytkownik "Tomek Bator" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:aco3ai$6dj$1@news.tpi.pl...
> Mam rachunek w Inteligo i jednocześnie duże z nim problemy.
> Bardzo długo trwa logowanie do systemy. Zmieniłem ustawienia w
przeglądarce
> tak jak mi zalecili ale dalej trw to bardzo długo.
> Proszę o odpowiedź czy macie tego typu problemy? Jeżeli tak to jak sobie z
> nimi radzić?
>
>
-
4. Data: 2002-05-25 18:20:55
Temat: Re: problemy z Inteligo
Od: "Jarosław Madej" <m...@p...edu.pl>
Ja osobiście do łączności z Inteligo używam Mozilli.
Działa bardzo sprawnie.
Użytkownik "Tomek Bator" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:aco3ai$6dj$1@news.tpi.pl...
> Mam rachunek w Inteligo i jednocześnie duże z nim problemy.
> Bardzo długo trwa logowanie do systemy. Zmieniłem ustawienia w
przeglądarce
> tak jak mi zalecili ale dalej trw to bardzo długo.
> Proszę o odpowiedź czy macie tego typu problemy? Jeżeli tak to jak sobie z
> nimi radzić?
>
>
---
Ten e-mail jest wolny od wirusów. Sprawdzono za pomocą programu AVG.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.365 / Virus Database: 202 - Release Date: 24-05-02
-
5. Data: 2002-05-26 10:33:03
Temat: Re: problemy z Inteligo
Od: "KK" <a...@r...net>
U mnie pomaga wyłączenie serwera proxy w IE.
KK