  • 1. Data: 2003-09-23 13:03:55
    Temat: Re: uaktualnianie salda dla karty VE VWbanku
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Może już było, ale dla tych którzy jeszcze nie wiedzą:
    > Jeżeli zasila się konto e-direct z Plus konta, to żeby mieć jutro do
    > dyspozycji na karcie te pieniądze, przelew trzeba zrobić do "gdzieś za
    > piętnaście dwudziesta", jak to określa infolinia.
    > Ja zrobiłem przelew wczoraj za dziesięć dziewiąta, zobaczyłem go
    > zaksięgowany na e-direct i przekonany że użyję dzisiaj tych pieniędzy
    > chciałem zrobić zakupy. Była kupa śmiechu ;-)

    Było wielokrotnie wałkowane na tej grupie, ale może komuś ta informacja
    się przyda.

  • 3. Data: 2003-09-23 21:59:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dyspozycji na karcie te pieniądze, przelew trzeba zrobić do "gdzieś za
    > piętnaście dwudziesta", jak to określa infolinia.

    Mam wrażenie, że niebyt wiernie odzwierciedlasz zeznania infolinii.

    hint: trzeba znać godziny sesji elixir, i oprócz tego godziny aktualizacji
    salda na karcie VE VWBD.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-09-24 17:47:45
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Mam wrażenie, że niebyt wiernie odzwierciedlasz zeznania infolinii.

    A co konkretnie wywarło na tobie takie wrażenie?

    > hint: trzeba znać godziny sesji elixir

    Co ma Eliksir do przelewu z Plus Konta z na e-direct? To są konta w tym
    samym oddziale, zobaczyłem że pieniądze znalazły się wieczorem na e-direct.
    Czemu nie faza księzyca?

    > i oprócz tego godziny aktualizacji
    > salda na karcie VE VWBD.

    A ty znasz? Za pytałem o to dwa razy w infolinii. Rozpiętość: od 5:00 do
    7:00 - co kto woli.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-09-24 18:00:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > A co konkretnie wywarło na tobie takie wrażenie?

    Jejku, kajam się i przepraszam. :-)
    Wczoraj nie byłem 'pierwszej trzeźwości' wieczorkiem i niezbyt doczytałem,
    że o przelewy wewnątrz banku chodzi. :-)

    Postaram sie na przyszłość po imprezkach nie siadać do kompa. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara