  • 1. Data: 2009-04-19 20:27:38
    Temat: ucieczka przed komorniczym zajęciem konta
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szykuje mi się komornicze zajęcie konta albo i kilku kont, jeżeli komornik na
    nie natrafi. Podobno dłużnik otrzymuje też odpis zajęcia które idzie do banku.
    Czy ktos na podstawie własnych doświadczen może potwierdzić, ze moge mieć czas
    na wycofanie środków, jak tu piszą

    http://www.kredyty.aid.pl/windykacja.htm

    ?

  • 2. Data: 2009-04-19 20:29:15
    Temat: sorry, nie ten link podałem
    Od: " " <b...@g...pl>

    Chodzi o to

    http://www.bank-lokata.edu.pl/konto.htm

  • 3. Data: 2009-04-19 23:24:02
    Temat: Re: ucieczka przed komorniczym zajęciem konta
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    b...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > Czy ktos na podstawie własnych doświadczen może potwierdzić, ze moge mieć czas

    § 2. Kto, w celu udaremnienia wykonania orzeczenia sądu lub innego
    organu państwowego, udaremnia lub uszczupla zaspokojenie swojego
    wierzyciela przez to, że usuwa, ukrywa, zbywa, darowuje, niszczy,
    rzeczywiście lub pozornie obciąża albo uszkadza składniki swojego
    majątku zajęte lub zagrożone zajęciem,

  • 4. Data: 2009-04-20 03:58:18
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > majątku zajęte lub zagrożone zajęciem,
    >
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    Tak, tylko co mi to da, pieniędzy pewnie nie zwróci

  • 5. Data: 2009-04-20 06:36:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 03:58:18 +0000, napisał(a):

    > Tak, tylko co mi to da, pieniędzy pewnie nie zwróci

    Ważniejsze pieniądze niż 5 lat więzienia? Czy może komornik się po prostu
    uwziął nie wiedzieć czemu?

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2009-04-20 09:02:27
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    > WaĹźniejsze pieniÄ&#65533;dze niĹź 5 lat wiÄ&#65533;zienia? Czy moĹźe komornik
    siÄ&#65533; po prostu

    > uwziÄ&#65533;Ĺ&#65533; nie wiedzieÄ&#65533; czemu?

    Jezeli w ogóle, to tylko w zawieszeniu (jak nie był karany) o ile nie umorza

  • 7. Data: 2009-04-20 19:19:34
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    mogą co prawda odwieści karę jak nie odda ale nie zawsze to robia i wierz mi
    niejeden wioli odsiedziec a sa i tacy co odszieda bo nie mają zeby oddac