  • 1. Data: 2008-11-14 12:03:14
    Temat: uwaga na lukas, mnie naciągnęli, eh...
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ostatnio zamknąłem konto oszczędnościowe
    ale jak zrobili lepszy procent zrobiłem na nowo

    dziś patrzę "-20zł" - "tak powinno być w każdym banku"
    dosłownie skurwysyństwo

  • 2. Data: 2008-11-14 12:06:28
    Temat: Re: uwaga na lukas, mnie naciągnęli, eh...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > dziś patrzę "-20zł" - "tak powinno być w każdym banku"
    > dosłownie skurwysyństwo
    za co te 20zł?

    mnie również naciągnęli = pobrali opłatę za zaktualizowanie danych
    osobowych!
    kobieta twierdziła, że to "operacja bankowa"...krew mnie zalała,
    zgłosiłem reklamację i po kilku tygodniach oddali 1zł ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-14 12:07:33
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    zlotowinfo pisze:
    > ostatnio zamknąłem konto oszczędnościowe
    > ale jak zrobili lepszy procent zrobiłem na nowo
    >
    > dziś patrzę "-20zł" - "tak powinno być w każdym banku"
    > dosłownie skurwysyństwo

    A dokładniej?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 4. Data: 2008-11-14 12:11:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:gfjp2o$r7k$1@news.interia.pl...

    > A dokładniej?

    w toip jest coś takiego:
    jeśli otwarcie następuje w ciągu 90 dni od daty zamknięcia Rachunku
    Oszczędzam założonego wcześniej do tego samego konta pobierana jest opłata
    20 zł

    nigdy bym nie pomyślał że za założenie rachunku można płacić

  • 5. Data: 2008-11-14 12:21:05
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ostatnio zamknąłem konto oszczędnościowe
    > ale jak zrobili lepszy procent zrobiłem na nowo
    >
    > dziś patrzę "-20zł" - "tak powinno być w każdym banku"
    > dosłownie skurwysyństwo
    rachunek zamknąłem 14/10/2008
    rachunek założyłem ok. 2/11/2008
    prowizję pobrano 14/11/2008

  • 6. Data: 2008-11-14 12:55:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > kobieta twierdziła, że to "operacja bankowa"...krew mnie zalała, zgłosiłem
    > reklamację i po kilku tygodniach oddali 1zł ;-/

    postanowiłem przenieść środki do innego banku
    czekać na aliora? polbank? czy coś lepszego teraz jest?
    tylko czy w polbanku założę lokatę przez neta?

    co jest lepsze w procentach od lukasa?

  • 7. Data: 2008-11-14 13:20:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > rachunek zamknąłem 14/10/2008
    > rachunek założyłem ok. 2/11/2008
    > prowizję pobrano 14/11/2008

    no to pobrali opłatę zgodnie z toip...rozumiem, że czasem pobierana jest
    opłata za zamknięcie rachunku w jakimś tam okresie, ale za otwarcie po
    wcześniejszym zamknięciu - to się jeszcze nie spotkałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-11-14 14:12:45
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    > no to pobrali opłatę zgodnie z toip...rozumiem, że czasem pobierana jest
    > opłata za zamknięcie rachunku w jakimś tam okresie, ale za otwarcie po
    > wcześniejszym zamknięciu - to się jeszcze nie spotkałem

    ale skoro informacja o tym jest i była w toip, i zgodnie z toip została pobrana
    to dlaczego zaraz pomstowanie i wyzywanie "skurwysyństwo", "naciągnęli"?

  • 9. Data: 2008-11-14 14:15:24
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Końrad N.S. wrote:
> [...]
    >

    > ale skoro informacja o tym jest i była w toip, i zgodnie z toip została
    > pobrana to dlaczego zaraz pomstowanie i wyzywanie "skurwysyństwo",

    Bo ktos nie przeczytal TOiPa i nie wiedzial o tym.

    Byly badania, i wyszlo ze tylko 15% ludzi czyta to co podpisuje, nawet w
    bankach. I potem sie dziwia ze za to placa.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 10. Data: 2008-11-14 15:10:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Maverick pisze:

    > Bo ktos nie przeczytal TOiPa i nie wiedzial o tym.
    >
    > Byly badania, i wyszlo ze tylko 15% ludzi czyta to co podpisuje, nawet w
    > bankach. I potem sie dziwia ze za to placa.

    Wiele bankow nie daje TOiP przy podpisywaniu umowy, mimo, ze w tresci
    jest fragment o zapoznaniu sie z TOiP.