  • 1. Data: 2013-07-07 12:10:00
    Temat: vanquis bank bezodsetkowo
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    Witam! Na wstępie zastrzegam, że
    wiem jak korzystać z kart kredytowych, nie jest dla
    mnie tajemnicą że wypłaty w bankomacie są nieopłacalne
    itd (stąd nie oczekuję tak bardzo podstawowych porad)

    mam pytanie dot. kart kredytowych banku vanquis O/W PL
    zamierzam korzystać z nich bezodsetkowo, zawsze spłacać
    kartę w grand periode.

    1) czy da się użyć tychże kart do płacenia na allegro?
    2) czy bank robi niespodzianki z czasem księgowania spłat?
    3) jakich innych przykrych niespodzianek się spodziewać?

  • 2. Data: 2013-07-07 13:33:57
    Temat: Re: vanquis bank bezodsetkowo
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Sun, 07 Jul 2013 12:10:00 +0200, Sebastian
    <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > 2) czy bank robi niespodzianki z czasem księgowania spłat?
    > 3) jakich innych przykrych niespodzianek się spodziewać?

    Provident bez odsetek? IMHO to sprzecznosc. Trzymac sie od tego z daleka,
    a zycie bedzie szczesliwsze :).

    MK

  • 3. Data: 2013-07-07 14:19:53
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > Provident bez odsetek? IMHO to
    > sprzecznosc. Trzymac sie od tego z daleka,

    mnie nęcą takie sprzeczności - i grand periode
    od takiego krwiopijcy byłoby prawie tak samo
    satysfakcjonujące jak otrzymanie dofinansowania
    z kasy radia z twarzą :)

  • 4. Data: 2013-07-07 14:51:02
    Od: MK <M...@i...pl>

    On Sun, 07 Jul 2013 14:19:53 +0200, Sebastian
    <z...@g...pl> wrote:

    > mnie nęcą takie sprzeczności - i grand periode
    > od takiego krwiopijcy byłoby prawie tak samo
    > satysfakcjonujące jak otrzymanie dofinansowania
    > z kasy radia z twarzą :)

    Jesli dzieki grace period bedziesz mial wiekszy zysk niz koszt prowadzenia
    rachunku karty to super. Maksymalny limit karty o ktory mozesz wystapic to
    5 000PLN, miesieczny koszt 9,95PLN.

    MK

  • 5. Data: 2013-07-07 16:43:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > mnie nęcą takie sprzeczności - i grand periode
    > od takiego krwiopijcy byłoby prawie tak samo
    > satysfakcjonujące jak otrzymanie dofinansowania
    > z kasy radia z twarzą :)

    Pamiętaj, ze ten gośc co był nazywany władcą krokodyli (czy jakos tak)
    jednak z krokodylami przegrał.
    A może to były aligatory... nie zmienia to faktu, ze chyba wiesz o czym
    mówię...

    Provident to rozwiązanie dla ludzi bez wyboru.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 6. Data: 2013-07-07 19:39:08
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    wiadomości

    > Pamiętaj, ze ten gośc co był nazywany władcą krokodyli (czy jakos tak)
    > jednak z krokodylami przegrał.
    > A może to były aligatory...

    Ogończa ;)

    Sławek

  • 7. Data: 2013-07-07 20:03:41
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Sebastian wrote:

> [...]
    > mam pytanie dot. kart kredytowych banku vanquis O/W PL
    > zamierzam korzystać z nich bezodsetkowo, zawsze spłacać

    A co takiego wspanialego jest w tych kartach, ze warto placic miesiecznie
    9.95zl?

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2013-07-08 10:44:04
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    najbardziej interesuje mnie
    > 1) czy da się użyć tychże kart do płacenia na allegro?
    proszę o wpisy osób które użyły tychże kart na allegro, niech napiszą czy payu
    zaakceptowało transakcje