  • 1. Data: 2005-06-04 00:03:27
    Temat: w co inwestowac 30 tys i wiecej
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Witam,

    Mam pytanie ogolne.
    Dysponuje kwota 30 tys i 'wogole' niewiem w co ta wkote zainwestowac. Co
    miesiac przybywa mi pare tysiecy i zastanawiam sie co zrobic. W co
    zainwesrowac aby jak najwiecej zyskac ??

    Moze ktos ma jakis pomysl ????

    salut
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-06-04 00:15:34
    Temat: Re: w co inwestowac 30 tys i wiecej
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-04 Piotrek napisał(a);

    > Mam pytanie ogolne.
    > Dysponuje kwota 30 tys i 'wogole' niewiem w co ta wkote
    > zainwestowac. Co miesiac przybywa mi pare tysiecy i zastanawiam sie
    > co zrobic. W co zainwesrowac aby jak najwiecej zyskac ??

    W dzieci, ich wychowanie i edukacje -- nic innego nie daje takiej
    stopy zwrotu. Poza tym jaka przyjemnosc przy rozpoczynaniu
    "inwestycji" :D

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 3. Data: 2005-06-04 00:18:55
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał madDuck Ochmański" <m...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:xn0e333zl5y783002@news.gazeta.pl...
    > Dnia Pańskiego 2005-06-04 Piotrek napisał(a);
    >
    > W dzieci, ich wychowanie i edukacje -- nic innego nie daje takiej
    > stopy zwrotu. Poza tym jaka przyjemnosc przy rozpoczynaniu
    > "inwestycji" :D

    Ha Ha Ha

    Widze ze trafile ma debila. Pytanie bylo skierowanie do fachowcow do
    pieniedzy a nie od dzieci.

    Janet

  • 4. Data: 2005-06-04 00:35:17
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Piotrek napisał(a):
> [...]
    >>

    > Ha Ha Ha
    >
    > Widze ze trafile ma debila. Pytanie bylo skierowanie do fachowcow do

    A już chciałem Ci serio odpowiedzieć. Szczęście, że przeczytałem tą
    odpowiedź. Prawdziwy szczyt debilizmu to brak poczucia humoru i
    umiejętności obsługi tak prostego narzędzia jak klawiatura.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 5. Data: 2005-06-04 00:38:23
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-04 Piotrek napisał(a);

    > Widze ze trafile ma debila.

    Hmm... Po pierwsze nie jestem debilem, wcale nie sadze zebym swoim
    postem na takie miano zasluzyl.

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=9275 -- naprawde to miales na mysli?

    > Pytanie bylo skierowanie do fachowcow
    > do pieniedzy a nie od dzieci.

    Rzeczywiscie, chcialem z Ciebie zakpic w pierwszym momencie, ale to
    _naprawde_ jest najlepsza inwestycja. Choc nie brzeczy, a i o podglad
    przez internet bedzie ciezko, to pieniadze sie Toba na starosc nie
    zajma.

    Rowniez oplacalnosc takiej inwestycji jest znaczna.
    w ktoryms z niedawnych wydan czaspisma "Wprost" wyceniono koszt
    utrzymania, wychowania i wyedukowania dziecka na 0,5 mln USD (dane
    dla USA, u nas jest to prawdopodobnie kwota mniejsza), a wystarczy
    pomyslec cynicznie na pomoc jaka moze Ci potomek zaoferowac... Jest
    rowniez satysfakcja, radosc => znaczne podniesienie poziomu
    zadowolenia z zycia, ale nie sadze, zeby te argumenty trafily do
    Ciebie, pozostawiam wiec ten pierwszy.

    Po drugie fachowcom sie placi i chcac fachowej porady najprosciej
    swoje kroki skierowac do doradcy finansowego. Swoje pytanie
    skierowales do ludzi, ktorzy czytaja grupe (i niekoniecznie sa
    fachowcami, choc pewnie sa tu i tacy).

    EOT z mojej strony, chcialem tylko pokazac, ze nie byl to jakis glupi
    zart, ale realna propozycja.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 6. Data: 2005-06-04 01:59:04
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sat, 04 Jun 2005 00:03:27 GMT, "Piotrek" <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    >miesiac przybywa mi pare tysiecy i zastanawiam sie co zrobic. W co
    >zainwesrowac aby jak najwiecej zyskac ??

    Jesli chcesz miec do nich dostep non-stop bez zadnej czasowej blokady, to
    moze zdeponuj je na wysokooprocentowane konto typu ror / a'vista, np. w
    Volkswagen Banku.
    Jest nawet sposob na to, aby przez pol roku miec u nich konto prowadzone
    bezplatnie:
    http://konkurs.wot.pl/

  • 7. Data: 2005-06-04 06:04:54
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Sat, 04 Jun 2005 00:18:55 GMT, Piotrek <p...@b...pl> wrote:

    > Widze ze trafile ma debila. Pytanie bylo skierowanie do fachowcow do
    > pieniedzy a nie od dzieci.

    Jeśli trafiłeś na debila, to inwestycja w niego może nie być opłacalna
    ;)

    Pozdr.

    R.

  • 8. Data: 2005-06-04 07:17:26
    Od: "Flashka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesiac przybywa mi pare tysiecy i zastanawiam sie co zrobic. W co
    > zainwesrowac aby jak najwiecej zyskac ??

    rozejrzyj się w okolicy, może warto kupić jakąś działkę
    pozdr

  • 9. Data: 2005-06-04 11:30:48
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > Co miesiac przybywa mi pare tysiecy i zastanawiam sie co zrobic. W co
    > zainwesrowac aby jak najwiecej zyskac ??

    Jeśli pewna inwestycja, to w obligacje Skarbu Państwa.
    Jeśli mniej pewna, to w wierzytelności wypłacalnych dłużników (zysk z
    dyskonta i % ustawowych).
    Jeśli ryzykowna, to działalność gospodarcza.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 10. Data: 2005-06-04 17:37:52
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

> [...]
    > rowniez satysfakcja, radosc => znaczne podniesienie poziomu
    > zadowolenia z zycia, ale nie sadze, zeby te argumenty trafily do

    Też nie sądze, szkoda klawiatury na takich. I w pełni popieram powyższy
    pogląd.
    To najstarszy system emerytalny, jaki działa. Nie mówiąc o przyszłości -
    należy do następnych pokoleń.