  • 1. Data: 2010-01-13 20:07:35
    Temat: walutowa obsługagotówkowa w placówce bankowej
    Od: z...@o...pl

    nie mam nierealnych wymagań typu: bezprowizyjna obsługa bilonu

    chcę wpłacać i wypłacać papierowe banknoty na rachunek firmowy
    w razie potrzeby posiłkując sie osobistym dla unikania prowizji

    tzn. wpłata np. 2.000 GBP na osobisty, przelew natychmiastowy
    na firmowe. Albo przelew natychmiastowy z firmowego na osobiste
    i wypłata 2.000 GBP w gotówce.

    Potrzebne waluty: GBP, EUR, USD, mile widziane CHF, CZK,
    ale bez CHF oraz CZK poradze sobie.

    Mile widziana duża kwota bez awizowania, np. 5.000 euro
    czy 5.000 usd, ale nie stawiam tego jako koniecznego warunku.

  • 2. Data: 2010-01-14 08:04:16
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

> [...]
    > Mile widziana duża kwota bez awizowania, np. 5.000 euro
    > czy 5.000 usd, ale nie stawiam tego jako koniecznego warunku.

    Nie przerabiałem aż takich kombinacji alpejskich ;) na walutach ale... ale
    nawiedź BZ WBK, w moim odczuciu ww. opcje mogą u nich przejść.