  • 1. Data: 2012-07-18 09:49:03
    Temat: [waw] cashback
    Od: pawlin <p...@f...com>

    w ktorych sklepach i stacjach paliw w warszawie? sprawdzone miejsca.

    bp Grochowska 149/151 tuz obok lidla

  • 2. Data: 2012-07-18 10:07:37
    Temat: Re: cashback
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back/gdzie_mozna_wyplacic_gotowke_p.aspx

  • 3. Data: 2012-07-18 10:24:49
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back/gdzie_mozna_wy
    > placic_gotowke_p.aspx

    Ta lista jest do kitu. Osobiście sprawdziłem dwa punkty z tej listy
    - żaden nie chciał dać cashbacku :-/

  • 4. Data: 2012-07-18 10:31:09
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 18 Lip, 10:24, "TrzyLinie" <t...@g...pl> napisał:
    isa_cash_back/gdzi...

    > Ta lista jest do kitu. Osobi cie sprawdzi em dwa punkty z tej listy
    > - aden nie chcia da cashbacku :-/

    Wiem. Sam testuję i rozczarowanie co i rusz. Ale innej nie znalazłem.
    Najpewniejszy REAL. Do niedawna BOMI, ale ten w upadłości

  • 5. Data: 2012-07-18 10:44:39
    Od: "LiveSmarter.pl" <b...@w...pl>

    W dniu środa, 18 lipca 2012 10:24:49 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:
    > &gt; http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back/gdzie_mozna_wy
    > &gt; placic_gotowke_p.aspx
    >
    > Ta lista jest do kitu. Osobi�cie sprawdzi�em dwa punkty z tej listy
    > - �aden nie chcia� da� cashbacku :-/
    >
    > --
    > Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -&gt; http://www.gazeta.pl/usenet/

    ja w krk i okolicach obleciałem kilka i nie dostalem w zadnym... dlatego sprawdzona
    lista faktycznie sie przyda.

  • 6. Data: 2012-07-18 11:05:59
    Od: disnej <d...@g...com>

    > ja w krk i okolicach obleciałem kilka i nie dostalem w zadnym... dlatego sprawdzona
    lista faktycznie sie przyda.

    krakow
    BP na wadowickiej koło MC - wielokrotnie bez problemu
    Real w M1 - udalo sie 2 razy ale kasjerki moga byc troche niekompetentne

    tarnow
    BP lwowska/sloneczna/orkana - kilka razy bez problemu

  • 7. Data: 2012-07-18 11:43:44
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Warszawa

    K AND M DELIKATESY
    PKN Orlen na ul. Marymonckiej
    BOMI
    REAL

    Wszystkie w/w - bez problemu, przetestowane wielokrotnie

  • 8. Data: 2012-07-18 15:58:23
    Od: "LiveSmarter.pl" <b...@w...pl>

    W dniu środa, 18 lipca 2012 11:05:59 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
> [...]
    >
    > tarnow
    > BP lwowska/sloneczna/orkana - kilka razy bez problemu

    w marketach/"lepszych stacjach" spoko, kwestia mniejszych sklepów które na liście
    teoretycznie są...

  • 9. Data: 2012-07-18 20:06:45
    Temat: Re: [waw] cashback
    Od: SERG <m...@p...fm>