  • 1. Data: 2003-06-24 12:33:37
    Temat: weksel w PKO S.A.
    Od: "Radeon" <r...@t...pl>

    Zamknalem konto w PeKaO S.A., wktorym mialem duzy kredyt odnawialny. Dlatego
    podpisalem weksel, ktory jest w posiadaniu banku. Spłaciłem zadluznie.
    Procedura zamkniecia konta ma skonczyc sie z koncem czerwca. Teraz powstaje
    pytanie, czy bank odesle mi ten weksel poleconym do domu, czy go zniszczy?
    Zapomnialem zapytac w banku. Jaka jest ich praktyka, ma ktos doswiadczenioa
    z nimi?
    Radeon

  • 2. Data: 2003-06-24 12:45:09
    Temat: Re: weksel w PKO S.A.
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Radeon <r...@t...pl> wrote:

> [...]
    > Zapomnialem zapytac w banku. Jaka jest ich praktyka, ma ktos doswiadczenioa

    Mi nie odsyłali.
    W sumie fakt. Warto byłoby się zapytać. Za to np. w UPC przy rozwiązaniu
    umowy, odesłali weksel na modem kablowy (co się im chwali)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-06-24 13:01:27
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    w wiekszosci bakow trzeba do nich podejsc i powiedziec ze chce sie taki
    weksel odzyskac Oni go wtedy oddaja lub w obecnosci zainteresowanej osoby
    niszcza. Oczywiscie tylko wtedy gdy kredyt zostal splacony :).

    Pozdrawiam
    Baska

  • 4. Data: 2003-06-25 08:11:17
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Basia pisze:

    > w wiekszosci bakow trzeba do nich podejsc i powiedziec ze chce sie taki
    > weksel odzyskac Oni go wtedy oddaja lub w obecnosci zainteresowanej osoby
    > niszcza. Oczywiscie tylko wtedy gdy kredyt zostal splacony :).
    A czasem jest komisyjnie niszczony.
    --
    ( . '">
    ) L_