-
1. Data: 2013-10-15 20:39:53
Temat: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>
Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane
osobowe są w tylu miejscach, że ktoś nieuczciwy łatwo się zweryfikuje na
infolinii i przejmie kontrolę nad kontem.
Niektóre banki weryfikują dodatkowo odpytując z posiadanych lub nie
posiadanych produktów bankowych. Osoba która weszła w posiadanie danych
osobowych nie znająca stanu posiadania w danym banku... nie zweryfikuje się
pozytywnie.
Co o tym sądzicie ?
-
2. Data: 2013-10-15 20:49:18
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>
Dnia Tue, 15 Oct 2013 20:39:53 +0200, Karol Misiukiewicz napisał(a):
> Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane
> osobowe są w tylu miejscach, że ktoś nieuczciwy łatwo się zweryfikuje na
> infolinii i przejmie kontrolę nad kontem.
>
> Niektóre banki weryfikują dodatkowo odpytując z posiadanych lub nie
> posiadanych produktów bankowych. Osoba która weszła w posiadanie danych
> osobowych nie znająca stanu posiadania w danym banku... nie zweryfikuje się
> pozytywnie.
>
> Co o tym sądzicie ?
tak.
powinni zadawać np. minimum 3 pytania, w przypadku jednej błędnej
odpowiedzi dodatkowe...
2 błędne odpowiedzi powinny wynik weryfikacji określać jako NEGATYWNY
aby taki ktoś nie przejął kontroli nad kontem i nie dzwonił co chwilę
licząc że trafi na innego konsultanta, to taka weryfikacja powinna być
możliwa nie częściej niż co 24 godziny
--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php
-
3. Data: 2013-10-15 22:26:11
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Karol Misiukiewicz wrote:
> Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane
> osobowe są w tylu miejscach, że ktoś nieuczciwy łatwo się zweryfikuje na
> infolinii i przejmie kontrolę nad kontem.
>
> Niektóre banki weryfikują dodatkowo odpytując z posiadanych lub nie
> posiadanych produktów bankowych. Osoba która weszła w posiadanie danych
> osobowych nie znająca stanu posiadania w danym banku... nie zweryfikuje się
> pozytywnie.
>
> Co o tym sądzicie ?
>
Sadzimy, ze jak bank ma do mnie interes to od tego jest poczta
wewnetrzna albo trąbka.
Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam.
Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw.
-
4. Data: 2013-10-15 22:35:22
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: Piotr Hołda <p...@g...com>
W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek napisał:
> Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam.
Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie informuję, że nie
będę podawał żadnych danych bo nie mogę mieć pewności, z kim rozmawiam.
Prezentacja cudzego numeru jest technicznie wykonalna.
> Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw.
A można wiedzieć, o co pytasz?
-
5. Data: 2013-10-15 23:03:57
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
Piotr Hołda napisał(a) :
> W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek napisał:
>
>> Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam.
>
> Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie informuję, że nie
> będę podawał żadnych danych bo nie mogę mieć pewności, z kim rozmawiam.
> Prezentacja cudzego numeru jest technicznie wykonalna.
>
>> Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw.
>
> A można wiedzieć, o co pytasz?
"W celu weryfikacji danych osobowych proszę o podanie Pani/Pana
PESEL-u".
Dziwne, że dłużej na ogół nie kontynuują rozmowy ;-)
--
Pozdrawiam
Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600
-
6. Data: 2013-10-15 23:16:15
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: Piotr Hołda <p...@g...com>
W dniu wtorek, 15 października 2013 23:03:57 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
> Piotr Hołda napisał(a) :
>
> > W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek napisał:
>
> >
>
> >> Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam.
>
> >
>
> > Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie informuję, że nie
>
> > będę podawał żadnych danych bo nie mogę mieć pewności, z kim rozmawiam.
>
> > Prezentacja cudzego numeru jest technicznie wykonalna.
>
> >
>
> >> Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw.
>
> >
>
> > A można wiedzieć, o co pytasz?
>
>
>
> "W celu weryfikacji danych osobowych proszę o podanie Pani/Pana
>
> PESEL-u".
>
> Dziwne, że dłużej na ogół nie kontynuują rozmowy ;-)
:)
-
7. Data: 2013-10-15 23:19:24
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Piotr Hołda wrote:
> W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek napisał:
>
>> Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam.
>
> Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie informuję, że nie
> będę podawał żadnych danych bo nie mogę mieć pewności, z kim rozmawiam.
> Prezentacja cudzego numeru jest technicznie wykonalna.
>
>> Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw.
>
> A można wiedzieć, o co pytasz?
>
cztery ostatnie cyfry karty kredytowej,
saldo ostatniego wyciągu
ilosc operacji w ostatnim miesiącu
Ale jeszcze mi sie nie zdazylo, zeby jakaś pani odpowiedziała :)
wiec lądują ze swoją ofertą na drzewie.
zawsze mówię, że jak coś pilnego, to mogę im podać adres najblizszej poczty.
-
8. Data: 2013-10-15 23:20:00
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Zbynek Ltd. wrote:
> Piotr Hołda napisał(a) :
>> W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek
>> napisał:
>>
>>> Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam.
>>
>> Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie informuję, że nie
>> będę podawał żadnych danych bo nie mogę mieć pewności, z kim rozmawiam.
>> Prezentacja cudzego numeru jest technicznie wykonalna.
>>
>>> Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw.
>>
>> A można wiedzieć, o co pytasz?
>
> "W celu weryfikacji danych osobowych proszę o podanie Pani/Pana PESEL-u".
> Dziwne, że dłużej na ogół nie kontynuują rozmowy ;-)
>
fakt, mało rozmowni są.
-
9. Data: 2013-10-15 23:37:49
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: MarcinF <m...@i...pl>
W dniu 2013-10-15 20:39, Karol Misiukiewicz pisze:
> Banki weryfikuja klienta przez odpytywanie z danych osobowych, a nasze dane
> osobowe są w tylu miejscach, że ktoś nieuczciwy łatwo się zweryfikuje na
> infolinii i przejmie kontrolę nad kontem.
>
> Niektóre banki weryfikują dodatkowo odpytując z posiadanych lub nie
> posiadanych produktów bankowych. Osoba która weszła w posiadanie danych
> osobowych nie znająca stanu posiadania w danym banku... nie zweryfikuje się
> pozytywnie.
>
> Co o tym sądzicie ?
Ani dane osobowe, ani informacja o posiadanych produktach nie zapewnia
wystarczającej weryfikacji. Który bank umożliwia przejęcie kontroli
nad kontem przez telefon po podaniu tylko takich danych ?
-
10. Data: 2013-10-16 22:16:52
Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
Od: "vvvvvv" <w...@p...de>
Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:l3kaju$sto$1@node2.news.atman.pl...
> Piotr Hołda napisał(a) :
>> W dniu wtorek, 15 października 2013 22:26:11 UTC+2 użytkownik witek
>> napisał:
>>
>>> Zadnego odpytywania przez telefon, bo nie wiem z kim rozmawiam.
>>
>> Dokładnie tak. Jeżeli to oni do mnie dzwonią, grzecznie informuję, że nie
>> będę podawał żadnych danych bo nie mogę mieć pewności, z kim rozmawiam.
>> Prezentacja cudzego numeru jest technicznie wykonalna.
>>
>>> Chyba, że pani zostanie odpytana najpierw.
>>
>> A można wiedzieć, o co pytasz?
>
> "W celu weryfikacji danych osobowych proszę o podanie Pani/Pana PESEL-u".
> Dziwne, że dłużej na ogół nie kontynuują rozmowy ;-)
tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po kilku
probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on, ugial sie po dosc
mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne), zautoryzowal sie i
uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta (czy tam wyplat w bankomacie za
granica, nie pamietam) i czy on to potwiedza? eeeee, nooo nie. czy
zablokować? eee, noo tak.
takze hgw z czym dzwonia. jak dzwonia to autoryzuje sie, upewniam ze rozmowa
jest nagrywana i skladam dyspozycje zeby nie dzwonili z tego typu ofertami
na telefon a jedynie pisemnie na adres korespondencyjny. alo cofam zgode na
marketing.