  • 1. Data: 2010-10-15 07:16:10
    Temat: wgpw
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy tylko ja uważam, że 100 akcji "na łepka" to jakaś kpina?

    Bartłomiej Miara

  • 2. Data: 2010-10-15 08:08:43
    Temat: Re: wgpw
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 15-10-2010 09:16, Bartłomiej Miara pisze:

    > Czy tylko ja uważam, że 100 akcji "na łepka" to jakaś kpina?

    Nie ma gwarancji, że tyle dostaniesz. Raczej nie.

  • 3. Data: 2010-10-15 08:14:46
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Witam!
    >
    > Czy tylko ja uważam, że 100 akcji "na łepka" to jakaś kpina?

    A ile chcialbys kupic?

    Leszek

  • 4. Data: 2010-10-15 08:36:43
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    > Witam!

    ...to jakaś kpina?

    > Bartłomiej Miara

    Młody pewnie,to i wyrywny...
    Ta dzisiejsza młodzież.Chcieliby dużo,szybko i bez wysiłku.
    A niegdyś wasi ojcowie stali w kolejkach po 3 akcje
    ŚLĄSKIEGO.
    Eh...
    Pora pomyśleć o azylu siostro...

  • 5. Data: 2010-10-15 14:59:39
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy tylko ja uważam, że 100 akcji "na łepka" to jakaś kpina?
    >
    > Bartłomiej Miara

    Spoko, po debiucie możesz dokupić sobie ile zechcesz.

  • 6. Data: 2010-10-15 15:57:56
    Od: mpq <m...@g...pl>

    On 15 Paź, 10:08, Agaton <g...@w...pl> wrote:

    > Nie ma gwarancji, że tyle dostaniesz. Raczej nie.

    Dobre i to :)

    Pozdrawiam
    http://inwestycyjny.blog.onet.pl/

  • 7. Data: 2010-10-16 09:11:30
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Spoko, po debiucie możesz dokupić sobie ile zechcesz.

    zawsze, po nizszej badz wyzszej cenie