  • 1. Data: 2012-06-05 17:27:07
    Temat: wielki minus dla polbanku - Piła
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    1. dzwonią, dadzą mi kartę kredytową
    nie chce bo dojazd do placówki trochę kosztuje
    nalegają, przyjadą, umawiają wizytę osobistą

    2. za pare dni przyjeżdżają dwie osoby, dostane karte 5k

    3. podpisuję dokumenty, kseruję dowód
    dodatkowo kazali sobie na mail wysłać:
    b...@p...pl

    4. dzwonie po paru tygodniach, kiedy...
    wniosek rozpatrzono negatywnie (bo za krótko firma)
    ...niemogliśmy się do pana dodzwonić

    już nie tylko system internetowy w polbanku kuleje
    telefonia też pada, a przedstawiciele banku
    nudzą się: jeżdżą w teren u wku... ludzi

    krótko, poje... dupozawracacze

    erator/

  • 2. Data: 2012-06-05 18:00:54
    Temat: Re: wielki minus dla polbanku - Piła
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-05 17:27, zlotowinfo pisze:
    > już nie tylko system internetowy w polbanku kuleje
    > telefonia też pada, a przedstawiciele banku
    > nudzą się: jeżdżą w teren u wku... ludzi
    >
    > krótko, poje... dupozawracacze

    Dla nich zysk i tak (znaczy dla banku), bo mają Twoje dane osobowe,
    które będą sprzedawać partnerom. No chyba, że wycofałeś zgodę...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-06-05 21:09:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Dla nich zysk i tak (znaczy dla banku), bo mają Twoje dane osobowe,
    żaden zysk bo byłem ich klientem
    więc dane raczej mieli

    > które będą sprzedawać partnerom. No chyba, że wycofałeś zgodę...

    nie mam tej nowomodnej schizy z danymi osobowymi
    chcą dzwonić? niech dzwonią
    chcą mailować? po to program ma filtry i blokady
    chcą wysyłać tradycyjną pocztę? śmietnik czeka
    chcą tracić klientów spamem? proszę bardzo

    jeden bank zjebki, za: ledwo firma a już w skrzynce
    list z ofertą założenia konta firmowego
    w podziękowaniu zamknąłem wszystkie usługi

    erator/

  • 4. Data: 2012-06-06 13:33:27
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > już nie tylko system internetowy w polbanku kuleje
    > telefonia też pada, a przedstawiciele banku
    > nudzą się: jeżdżą w teren u wku... ludzi

    przerabiałem to samo (tylko z limitem na rorze)
    za kilka dni znów dzwonili z propozycją ale tym razem odmówiłem na tyle
    stanowczo że już mam spokój

  • 5. Data: 2012-06-06 16:52:24
    Od: "URL.pl" <u...@u...pl>

    ja mam konto u nich dziwni są
    ale co poradzic to tylko bank mało dziwnych ludzi jest

    I-Bin

> [...]
    >
    > jeden bank zjebki, za: ledwo firma a już w skrzynce
    > list z ofertą założenia konta firmowego
    > w podziękowaniu zamknąłem wszystkie usługi

    erator/

  • 6. Data: 2012-06-06 18:14:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jql8ge$bkq$...@i...gazeta.pl

    Mnie Polbank dał wiele radości -- w dniu,
    w którym zakończyłem z nim swoją przygodę. ;)
    I nawet nadal daje -- gdy sobie uświadamiam,
    iż już mnie z tym 1/2bankiem nie łączą umowy itp?...

    **Chyba** 1/2bank odżył jako 1/4bank w Rajfim...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'