  • 1. Data: 2007-05-09 07:01:14
    Temat: windykacja raty kredytu
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    Witam
    "zapomniałem" zapłacić raty kredytu hipotecznego, czy bank może przekazać firmie
    windykacyjnej moje
    dane celem wyegzekwowania raty? Od wymaganego terminu spłaty mineło 27 dni.

    --
    Grzesiex
    [PMS] Mondeo GHIA 2.0 zielone kombi :)

  • 2. Data: 2007-05-09 07:38:52
    Temat: Re: windykacja raty kredytu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzesiex pisze:
> [...]
    windykacyjnej moje
    > dane celem wyegzekwowania raty? Od wymaganego terminu spłaty mineło 27 dni.
    Tak. Może. A jeśli minęło tylko 27 dni to ją spłać. NIe zepsujesz sobie
    historii w BIKu.

    KJ

  • 3. Data: 2007-05-09 07:47:34
    Od: "Marcin " <a...@g...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak. Może. A jeśli minęło tylko 27 dni to ją spłać. NIe zepsujesz sobie
    > historii w BIKu.
    >
    > KJ

    Oprocz statusu zaleglosci 0-30 jest tez liczba dni opoznienia :)

  • 4. Data: 2007-05-09 10:25:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 May 2007 07:47:34 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Marcin <a...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > Oprocz statusu zaleglosci 0-30 jest tez liczba dni opoznienia :)

    Niby tak. Ale (mam wrażenie, że) do mniejszych kredytów/kk liczy się
    tylko status, a nikt sobie nie zawraca głowy dniami opóźnienia.

    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats