  • 1. Data: 2005-06-12 20:29:56
    Temat: wirtualna karta kredytowa
    Od: "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl>

    Witam.
    Sporadycznie chcialbym skorzystac z mozliwosci placenia w internecie za
    pomoca karty kredytowej. Sa to przypadki na tyle sporadyczne ze nie widze
    potrzeby zamawiania takiej karty w moim banku. Pomyslalem ze idealnym dla
    mnie rozwiazaniem bylaby karta wirtualna. Po poszukiwaniach w sieci
    znalazlem cos prawie idealnie odpowiadajacego moim wymaganiom:
    http://www.epassport.com/ Niestety aby uzyskac tam taka wirtualna karte
    trzeba... miec prawdziwa ;) Ja widzialbym to tak ze karta dziala na zasadzie
    prepaida - wplacam odpowiednia kwote z mojego rachunku na rachunek
    "operatora" karty i od tej pory moge robic zakupy za pomoca tej karty.
    Glownym kryterium jest tutaj wlasnie mozliwosc "uzupelnienia" z rachunku.
    Wiem ze cos w tym stylu oferuje np. mBank ale po pierwsze nie chce otwierac
    kolejnego rachunku a po drugie slyszalem o wielu problemach z akceptacja
    takiej karty w serwisach zagranicznych.

    pozdrawiam

    dyrma

  • 2. Data: 2005-06-12 20:37:36
    Temat: Re: wirtualna karta kredytowa
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zdzislaw Dyrma napisał(a):

    > Sporadycznie chcialbym skorzystac z mozliwosci placenia w internecie za
    > pomoca karty kredytowej.

    Koniecznie *kredytowej* ?

  • 3. Data: 2005-06-12 20:39:41
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-12 22:37, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Koniecznie *kredytowej* ?

    Jest w ogóle takie cudo jak _wirtualna_ karta kredytowa?

    Gree

  • 4. Data: 2005-06-12 21:17:46
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2005 22:29:56 +0200, Zdzislaw Dyrma napisal/a:

> [...]
    > rachunek "operatora" karty i od tej pory moge robic zakupy za pomoca tej
    > karty. Glownym kryterium jest tutaj wlasnie mozliwosc "uzupelnienia" z
    np. karta doładowywalna BZWBK - pasuje idealnie do tego co napisałeś ;)
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2005-06-12 21:18:54
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

> [...]

    > rachunek "operatora" karty i od tej pory moge robic zakupy za pomoca tej
    > karty. Glownym kryterium jest tutaj wlasnie mozliwosc "uzupelnienia" z
    np.karta doładowywalna VE BZWBK - pasuje idealnie do tego co napisałeś;)
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325
    Oczywiście to nie jest karta kredytowa

    --
    Krzysztof Lerski

  • 6. Data: 2005-06-12 22:17:03
    Od: "Zdzislaw Dyrma" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d8i6e9

    > Koniecznie *kredytowej* ?

    Chodzi o podobna ze sie tak wyraze "funkcjonalnosc". Chce miec mozliwosc
    placenia w internecie ale nie robie to na tyle sporadycznie ze nie chce
    "prawdziwej" karty. Karta doładowywalna ktora zasugerowal Krzysztof wydaje
    sie byc ciekawym rozwiazaniem (o ile nie bede musial otwierac konta w WBK).
    Moze ktos spotkal sie z podobnymi rozwiazaniami?

    pozdrawiam

    dyrma

  • 7. Data: 2005-06-13 11:31:48
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2005 00:17:03 +0200, Zdzislaw Dyrma napisal/a:
    >Karta doładowywalna ktora zasugerowal Krzysztof
    > wydaje sie byc ciekawym rozwiazaniem (o ile nie bede musial otwierac konta
    > w WBK). Moze ktos spotkal sie z podobnymi rozwiazaniami?
    Nie trzeba otwierać konta w BZWBK.
    karte doładowuje się przelewem na podany przy zakupie karty numer IBAN.
    Myslałem, ze podobną kartą jest karta przedpłacona w ING ale
    nie mozna nią płacić w necie. Obecnie więc chyba nie ma innej podobnej
    karty(nie licząc kart wirtualnych takich jak w mBanku) ale sądzę, ze z
    czasem będą się pojawiać.
    Oczywiście można sobie samemu zrobić coś podobnego - zakładamy
    rachunek w banku i bierzemy do niego debetową VC (albo subkonto w
    inteligo i podpięta do niego VE) ale to by się chyba średnio
    opłacało(w tym pierwszym przypadku w każdym razie)

  • 8. Data: 2005-06-13 13:37:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Lerski napisał(a):

    > Nie trzeba otwierać konta w BZWBK.

    Tylko, że w przypadku kart przedpłaconych BZWBK płatności online jedynie
    w PLN.

  • 9. Data: 2005-06-13 13:53:32
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2005 15:37:05 +0200, Wojciech Nawara napisal/a:

    > Tylko, że w przypadku kart przedpłaconych BZWBK płatności online
    > jedynie
    > w PLN.
    na pewno przy kartach "jednorazowych", kartami doładowalnymi mozna chyba
    płacić wszedzie(nie piszą, że można wszedzie ale nie pisza też jak przy
    kartach jednorazowych, że nie mozna)

    --
    Krzysztof Lerski

  • 10. Data: 2005-06-13 13:54:39