  • 1. Data: 2004-12-21 20:41:26
    Temat: wirtualna klawiatura w KB24
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    czy już zauważyliście ?
    przynajmniej będzie ciut bezpieczniej
    btw czy prnews wypisuje nowinki tylko z zaprzyjaźnionych banków i serwisów
    informacyjnych ?

  • 2. Data: 2004-12-21 20:45:16
    Temat: Re: wirtualna klawiatura w KB24
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    swiatowid <s...@n...pl> wrote:
    > czy już zauważyliście ?

    tak, pare dni temu

    > przynajmniej będzie ciut bezpieczniej

    dokladnie, siegneli po przyklad z BPHu. Jeszcze pare bankow powinno tak
    zrobic.

    > btw czy prnews wypisuje nowinki tylko z zaprzyjaźnionych banków i
    > serwisów informacyjnych ?

    PRnews.pl to jedna osoba w zasadzie, wiec ma ograniczone mozliwosci
    przetworcze ;)
    Bankow, ktore cos tam w necie robi jest kolo 25 :)
    No i nie moja wina, ze z tych "zaprzyjaznionych" bankow sami sie kontaktuja
    i daja informacje, informuja itp. Zreszta to nie tylko u mnie - tylko
    ogolnie z wszystkimi serwisami w necie tak jest (Expander, Kartyonline,
    Bankier).

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-21 21:26:41
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > PRnews.pl to jedna osoba w zasadzie, wiec ma ograniczone mozliwosci
    > przetworcze ;)

    A w "o nas" figuruje jeszcze parę osób . To co one tam robią ???

    pozd
    as

  • 4. Data: 2004-12-21 21:28:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam S. <d...@p...onet.pl> wrote:
    > A w "o nas" figuruje jeszcze parę osób . To co one tam robią ???

    Figuruja :) Po nowym roku to zmienie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-22 08:52:24
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > czy już zauważyliście ?
    > przynajmniej będzie ciut bezpieczniej

    Niestety nie pod Firefoxem :(

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 6. Data: 2004-12-22 10:40:55
    Od: Ds <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2004 21:41:26 +0100, swiatowid <s...@n...pl>
    napisał:

    > czy ju? zauwa?yli?cie ?
    > przynajmniej b?dzie ciut bezpieczniej

    Witam

    Mam konto w BPH i korzystam z tej ich wirtualnej klawiatury. Na ile to
    podnosi bezpieczeństwo i na ile jest nie do podsłuchania przez jakiegoś
    trojana. To naprawdę jest bezpieczne czy to tylko mydlenie oczu ?

    Pozdrawiam
    DS

  • 7. Data: 2004-12-22 18:45:11
    Od: "F3k" <s...@g...pl>

    > Mam konto w BPH i korzystam z tej ich wirtualnej klawiatury. Na ile to
    > podnosi bezpieczeństwo i na ile jest nie do podsłuchania przez jakiegoś
    > trojana. To naprawdę jest bezpieczne czy to tylko mydlenie oczu ?

    zmniejsza ryzyko wlamania, tyle co mozna na ten temat powiedziec

  • 8. Data: 2004-12-24 10:28:40
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Ds wrote:

    > Mam konto w BPH i korzystam z tej ich wirtualnej klawiatury. Na ile to
    > podnosi bezpieczeństwo i na ile jest nie do podsłuchania przez jakiegoś
    > trojana. To naprawdę jest bezpieczne czy to tylko mydlenie oczu ?

    O ile dobrze zrozumiałem ideę tego rozwiązania to ma ona za zadanie
    "zrobienie w konia" wszelkich keyloggerów. Czyli właściwie jest to
    wyrażne zwiększenie beżpieczeństwa.

    Pozdrawiam i wesołych Świąt!

  • 9. Data: 2004-12-24 14:18:51
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> napisała:

    >O ile dobrze zrozumiałem ideę tego rozwiązania to ma ona za zadanie
    >"zrobienie w konia" wszelkich keyloggerów. Czyli właściwie jest to
    >wyrażne zwiększenie beżpieczeństwa.
    Nie byłbym taki pewien - jest za to dużo łatwiej podejrzeć.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 10. Data: 2004-12-25 20:53:19
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    | Nie byłbym taki pewien - jest za to dużo łatwiej podejrzeć.

> [...]

    Łatwiej niż keyloggerem????
    Pozdr
    PrzemB