  • 1. Data: 2004-02-16 18:49:03
    Temat: wirtualne karta - które banki?
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

    Z tego, co udało mi się znaleźć w sieci dowiedziałam się, że wirtualne karty
    Visa wydawane są przez PKO BP i mBank. Czy oprócz tych dwóch banków jeszcze
    jakieś inne wydały tego typu kartę? Będę wdzięczna za wszelkie linki do
    artykułów, które pomogłyby mi przeanalizować tę sprawę.

    Pozdrawiam

    M.

  • 2. Data: 2004-02-16 18:55:51
    Temat: Re: wirtualne karta - które banki?
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś inne wydały tego typu kartę? Będę wdzięczna za wszelkie linki do
    > artykułów, które pomogłyby mi przeanalizować tę sprawę.

    Jeszcze Multibank.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 3. Data: 2004-02-16 20:27:08
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał Witkowski" <m...@N...pl> wrote in message
    > Jeszcze Multibank.

    Invest-Bank - wirtualna karta Mastercard.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-02-16 22:16:03
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    http://kartyonline.net/arty.php?id=4

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 5. Data: 2004-02-17 13:37:35
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

> [...]
    > jakieś inne wydały tego typu kartę? Będę wdzięczna za wszelkie linki do
    > artykułów, które pomogłyby mi przeanalizować tę sprawę.

    Dziękuję za ifnormacje :) Nie wiedziałam, że tych kart jest już aż tyle.

    pozdrawiam

    M.

  • 6. Data: 2004-02-17 13:56:05
    Od: "user" <j...@o...pl>

    > Dziękuję za ifnormacje :) Nie wiedziałam, że tych kart jest już aż tyle.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > M.

    ale odpusc sobie wirtualna karte e-PKO BP, nie dziala na zasadzie
    portmonetki, co w temacie wirtualnych kart stalo sie standardem, a poza tym
    w maju bank e-PKO BP przestaje istniec

  • 7. Data: 2004-02-17 14:24:50
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>

    Użytkownik "user" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ale odpusc sobie wirtualna karte e-PKO BP, nie dziala na zasadzie
    > portmonetki, co w temacie wirtualnych kart stalo sie standardem, a poza
    tym
    > w maju bank e-PKO BP przestaje istniec

    Czyli w ogóle nie będą prowadzili bankowości przez Internet?

    Pozdrawiam

    M. - ciekawa bardzo ;)

  • 8. Data: 2004-02-17 14:26:11
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marzenna Kielan wrote:

    [...]

    > Czyli w ogóle nie będą prowadzili bankowości przez Internet?

    Jak to wogóle? A Inteligo to pies?
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 9. Data: 2004-02-18 06:44:44
    Od: "user" <j...@o...pl>

> [...]
    > tym
    >
    > Czyli w ogóle nie będą prowadzili bankowości przez Internet?

    e-PKO BP nie bedzie