  • 1. Data: 2002-04-03 15:06:12
    Temat: wniosek kredytowy w MultiBanku
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Czesc,
    wlasnie mam przed soba wniosek kredytowy z MultiBanku (jest jeden dla
    kredytu gotowkowego, samochodowego i ratalnego). Najciekawszy element tego
    wniosku, to wg mnie, na samym koncu, w czesci "Ponadto oświadczam, że" pkt
    3. :
    "W przypadku nieterminowej spłaty zadłużenia wyrażam zgodę na przekazywanie
    moich danych osobowych innym podmiotom zewnętrznym w celu przeprowadzenia
    wspólnych działań windykacyjnych zmierzających do odzyskania wymaganych
    należności."
    Co o tym sadzicie?
    Wypelnialem juz wnioski kredytowe, ale z takim zapisem to się jeszcze nie
    spotkałem (chyba, że mnie pamiec zawodzi). Wiem oczywiście o co chodzi, ale
    nie za bardzo on mi sie podoba.

    pzdr
    Piotr