  • 1. Data: 2008-03-13 16:43:03
    Temat: wniosek o zalozenie konta
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    czy dorze rozumiem, ze podpisany przeze mnie wniosek o zalozenie konta
    nie jest tozsamy z podpisana umowa konta? (lukas, jakby co)

  • 2. Data: 2008-03-14 01:21:23
    Temat: Re: wniosek o zalozenie konta
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@b...cy> napisał w wiadomości
    > czy dorze rozumiem, ze podpisany przeze mnie wniosek o zalozenie konta nie
    > jest tozsamy z podpisana umowa konta? (lukas, jakby co)

    ech te pozostałości komuny. banki we własnym mniemaniu to jakieś Wysokie
    Urzędy, do których motłoch ma wnosić pokorne wnioski...

    IMHO wniosek nie jest umową (chociaż może co poniektóry bank myli te
    terminy, zwłaszcza jak na wniosku dodatkowo zobowiązujesz się przestrzegać
    regulaminu).