  • 1. Data: 2002-03-23 10:18:14
    Temat: wplata gotowkowa w LUKASie
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ten LUKAS coraz bardziej mnie zadziwia.

    Moja dziewczyna czasem robi mi wplaty gotowkowe w placowkach LUKASa, jak
    wczesniej pozyczy troche kasy. I co oddzial, to inne procedury, w jednym tylko
    pytaja o jej imie i nazwisko, w innym musi sie wylegitymowac.

    A dzis mnie zdziwilo. Oddzial w Bytomiu przyjął wpłatę, a jako dane
    wpłacającego wpisał jej imię, nazwisko, potem rodzaj dokumentu [legitymacja
    studencka] i jakiś numer. Przypuszczam, że jest to numer legitymacji, ale mogę
    się mylić, sprawdzę kiedyś.

    Mam to wszystko w historii rachunku...

    Czy to na pewno jest w porządku?

    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-03-23 13:08:11
    Temat: Re: wplata gotowkowa w LUKASie
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A dzis mnie zdziwilo. Oddzial w Bytomiu przyjął wpłatę, a jako dane
    > wpłacającego wpisał jej imię, nazwisko, potem rodzaj dokumentu

    Może taki nowy zwyczaj? Państwo szuka pieniędzy?
    Będzie jak znalazł do kontroli skarbowej
    Skąd forsa, dlaczego nie zapłacono daniny?.
    Jest szansa zabrać jej/wam ostatni grosz

  • 3. Data: 2002-03-25 08:43:25
    Od: <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > studencka] i jakiś numer. Przypuszczam, że jest to numer legitymacji, ale

    Czy na pewno nikt nie wie, czy nie został tutaj złamana jakaś zasada, może
    ochrona danych osobowych?

    Sprawdziłem. Ten numer w mnie w historii to jej numer legitymacji studenckiej.

    To co, jakby pokazała dowód, to będę miał spisany numer dowodu?

    Może jeszcze pesel i nawisko panieńskie? Dlaczego bank przekazuje te dane
    odbiorcy wpłaty...

    Pozdrawiam

    Wojtek Nawara
    w...@p...onet.pl
    501950782

  • 4. Data: 2002-03-25 14:39:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Może jeszcze pesel i nawisko panieńskie?

    Przecież napisałeś, że to była Twoja dziewczyna- co już żeście się pobrali ? ;-)))
    Moje gratulacje :-))
    Grzegorz