  • 1. Data: 2005-06-04 21:11:45
    Temat: wplatomat/bankomat mbank
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Na wplatomacie mbanku napisane jest tylko 'bankomat', dopiero gdy wlozylem
    karte pojawilo mi sie pytanie czy chce wplacic pieniadze czy anulowac. Nie
    da sie wyplacic. Czy nie powinno byc wyraznie zaznaczone ze to wplatomat
    a nie bankomat? (moze jest ale nie zauwazylem? tesco wroclaw)

    a.

  • 2. Data: 2005-06-04 22:09:59
    Temat: Re: wplatomat/bankomat mbank
    Od: ken <k...@k...pl>

    Wemif wrote:
> [...]
    > da sie wyplacic. Czy nie powinno byc wyraznie zaznaczone ze to wplatomat
    > a nie bankomat? (moze jest ale nie zauwazylem? tesco wroclaw)

    może zabrakło gotówki ?

  • 3. Data: 2005-06-05 11:57:48
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ken <k...@k...pl> wrote:

    > mo?e zabrak?o got?wki ?

    To jest tam taka opcja? bylo tylko z tego co pamietam, jesli chce wplacic
    to wcisnij 'dalej', albo 'anuluj'. Nie bylo innej mozliwosci. Ale moze
    sie nie przyjrzalem. O pin nie pytal w kazdym razie.

    a.