  • 1. Data: 2005-05-28 13:42:40
    Temat: wpłatomat - mBank
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Korzystałem dzisiaj z wpłatomatu mBanku.
    Na koncie pojawiła się wpłacana kwota,
    ale nie ma tego w historii rachunku... Tak jest, czy po czasie
    się pojawia?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2005-05-28 13:45:10
    Temat: Re: wpłatomat - mBank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    DooMiniK wrote:
    > Witam.
    > Korzystałem dzisiaj z wpłatomatu mBanku.
    > Na koncie pojawiła się wpłacana kwota,
    > ale nie ma tego w historii rachunku... Tak jest, czy po czasie
    > się pojawia?

    Dzisiaj sobota. Ustaw w historii przyszla date - powinno sie pojawic. To
    znany bug w mbanku

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-28 14:13:24
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    napisał w wiadomości news:d79smv$gpk$1@news.onet.pl...
    > Dzisiaj sobota. Ustaw w historii przyszla date - powinno sie pojawic. To znany bug
    w mbanku

    Dzięki za podowiedź, ale nie działa...
    Na wypadek zostawię sobie dowód wpłaty ;)

  • 4. Data: 2005-05-28 14:39:12
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Ja bylem w piatek i mam to w historii w kazdym razie

    Janek Mirowski

  • 5. Data: 2005-05-28 14:53:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    DooMiniK napisał(a):

    > Dzięki za podowiedź, ale nie działa...
    > Na wypadek zostawię sobie dowód wpłaty ;)

    Musi działać. Ustaw w formularzu datę na poniedziałkową.

  • 6. Data: 2005-05-28 16:03:25
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d7a0kg$ep6$1@news.elsat.net.pl...
    > Musi działać. Ustaw w formularzu datę na poniedziałkową.

    Masz rację - dałem tylko dzień do przodu, zamiast na poniedziałek.

  • 7. Data: 2005-05-29 11:53:50
    Od: "badam" <b...@o...pl>

    > Dzisiaj sobota. Ustaw w historii przyszla date - powinno sie pojawic.
    > znany bug w mbanku

    W multi tak samo, przydatny ficzer, dzięki.

    badam