  • 1. Data: 2007-06-13 19:34:00
    Temat: wpłatomat reklamacja [mBank]
    Od: mike <m...@S...pl>

    Witam

    Temat wpłatomatów był już poruszany ale nie doszukałem się w archiwum
    przypadku odrzucenia reklamacji o zaginionych banknotach.
    W związku z tym chciałbym zapytać czy ktoś mi może poradzić (najlepiej z
    autopsji), gdzie najszybciej i najskuteczniej można dochodzić swoich
    racji po dwukrotnym odrzuceniu reklamacji przez mLinie.

    W skrócie opiszę co mnie spotkało, bo wydaje mi się to ciekawe.
    Dokonywałem swojej pierwszej operacji wpłaty pieniędzy we wpłatomacie
    wię podszedłem do sprawy poważnie. Uważnie przeczytałem polecenia na
    ekranie i w końcu włożyłem plik 12 setek do maszynki. Jakoś nie chciało
    ich sprawnie połknąć, więc włożyłem głęboko. włozyłem jednak na tyle
    głęboko, że już nie było ich jak wyjąć. Maszyna oczywiście milczala. Nie
    wydrukowała żadnego potwierdzenia tylko uparcie powtarzała "proszę
    włożyć gotówkę". Wyjąłem w końcu kartę i postanowiłem spróbować ponownie
    z 1 banknotem 50 zl. Wtedy wszystko odbyło się bez problemów i wypluło
    potwierdzenie.

    Po powrocie do domu zadzwoniłem na mLinie i złożyłem reklamację.
    po 2 tygodniach uzyskałem odpowiedź, że owszem pieniądze się znalazły -
    całe 100 zł.
    Lekko zbaraniałem, ponieważ nie spodziewałem się problemów (szczerze
    wierzyłem, że w końcu kasa nie spłonęła tylko się gdzieś zakleszczyła).
    Nie wiem jak inaczej wyjaśnić fakt, że odnalazłą się tylko znikoma część
    moich pieniędzy, oprócz tego, że firma obsługująca maszynę sobie
    przywłaszczyła resztę pieniędzy. Następnie poszedłem do Centrum
    Finansowego banku (wpłatomat mieści sie przy biurze CF mBanku) aby
    zapytać czy mają monitoring automatu. Jednak po raz kolejny się
    zdziwiłem kiedy usłyszałem, że moinitoringu nie ma! Wówczas zdałem sobie
    sprawę z powagi sytuacji ponieważ nie ma jak udowodnić nawet ile
    rzeczywiście banknotów włożyłem do maszyny!

    Moja ponowna reklamacja i kolejne 2 tygodnie nic nie zmieniły -
    odpowiedź była identyczna jak za pierwszym razem. Postanowiłem więc
    złożyć skargę na działalność banku i jego automatów oraz dalej dochodzić
    odzyskania swoich pieniędzy. I tutaj wracam do swojej prośby z początku
    wypowiedzi. Gdzie najlepiej napisać żeby jak najszybciej odzyskać
    pieniądze? Czy ktoś już przechodził podobne problemy?
    Do głowy przychodzą mi następujący adresaci:
    - centrala banku
    - KNB lub GINB
    - rzecznik praw konsumenta
    - media.

    Będę wdzięczny za konstruktywne wypowiedzi i porady.

    pozdrawiam
    mike

  • 2. Data: 2007-06-13 19:54:11
    Temat: Re: wpłatomat reklamacja [mBank]
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    mike pisze:

> [...]
    > - rzecznik praw konsumenta
    > - media.
    >
    > Będę wdzięczny za konstruktywne wypowiedzi i porady.

    Składać możesz, tylko tak szczerze powiedziawszy nie masz za bardzo
    żadnych dowodów w ręku - praktycznie Twoje słowo przeciw słowu banku IMO
    może nie wystarczyć.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-06-13 20:32:57
    Od: mike <m...@S...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > Składać możesz, tylko tak szczerze powiedziawszy nie masz za bardzo
    > żadnych dowodów w ręku - praktycznie Twoje słowo przeciw słowu banku IMO
    > może nie wystarczyć.

    tyle to już do mnie dotarło.
    ale czy to nie jest zatrważające? moim zdaniem powinien być monitoring!

    jeśli nic innego mi nie pozostanie będę musiał po prosu zrobić jakąś
    zadymę. już wyczytałem, że "Fakt" akurat w tego typu sytuacjach może być
    pomocny :)

    mike

  • 4. Data: 2007-06-13 20:39:11
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 13-06-2007 o 21:34:00 mike <m...@S...pl> napisał:

    > W skrócie opiszę co mnie spotkało,(...)
    > pozdrawiam
    > mike

    Witaj w klubie.
    Ja, co prawda, odzyskałem 1900 zł z 2000 ale złodzieje z mBanku ukradli
    brakujące 100 zł. twierdząc, tak jak w Twoim przypadku, że było tyle ile
    znaleźli i już.
    Niestety możliwości reklamacji są znikome w tym przypadku.
    Totalne zlanie mojego problemu zmusiło mnie do zlania BRE i po prostu
    przenoszę niebawem wszystko do innego banku. Nic innego zrobić nie można.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/

  • 5. Data: 2007-06-13 21:33:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 13 Jun 2007 21:34:00 +0200, mike <m...@S...pl>
    wrote:

> [...]
    >wypowiedzi. Gdzie najlepiej napisać żeby jak najszybciej odzyskać
    >pieniądze? Czy ktoś już przechodził podobne problemy?

    Na Berdyczów. Serio. Padłeś ofiarą złodzieja.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 6. Data: 2007-06-13 21:34:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 13 Jun 2007 22:32:57 +0200, mike <m...@S...pl>
    wrote:

    >tyle to już do mnie dotarło.
    >ale czy to nie jest zatrważające? moim zdaniem powinien być monitoring!

    Zatrważające jest opchanie pieniędzy do wpłatomatu, kiedy ten nie chce
    ich przyjąc.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2007-06-13 21:34:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 13 Jun 2007 22:39:11 +0200, jooseff <j...@w...pl>
    wrote:

    >Ja, co prawda, odzyskałem 1900 zł z 2000 ale złodzieje z mBanku ukradli
    >brakujące 100 zł. twierdząc, tak jak w Twoim przypadku, że było tyle ile
    >znaleźli i już.

    Złodzieje tak. Z mBanku nie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 8. Data: 2007-06-13 22:04:11
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 23:34:06 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Zatrważające jest opchanie pieniędzy do wpłatomatu, kiedy ten nie chce
    > ich przyjąc.

    Jakby był monitoring, to by to fajnie mogło wyglądać .... wepchnięcie
    pieniędzy do wpłatomatu mBanku tak głęboko żeby się ich nie dało wyjąć -
    to chyba trzeba się troche napocić :)

    p. m.

  • 9. Data: 2007-06-14 08:47:54
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    mike napisał(a):
> [...]
    > ich sprawnie połknąć, więc włożyłem głęboko. włozyłem jednak na tyle
    > głęboko, że już nie było ich jak wyjąć. Maszyna oczywiście milczala. Nie

    [.. ciach ..]

    Wiem, że musztarda po obiedzie, i nie chcę byś odebrał to jako
    prztyczek, ale...

    po jaką cholerę pchasz plik 12 setek do maszyny?

    Korzystałem z wpłatomatu kilka razy, ale przyjąłem postawę mocno nieufną
    ;-) i wkładałem pojedyncze banknoty i dotąd było OK.

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 10. Data: 2007-06-15 09:39:07
    Od: SP 1 QXL <s...@c...pl>

    mike pisze:
> [...]
    > autopsji), gdzie najszybciej i najskuteczniej można dochodzić swoich
    > racji po dwukrotnym odrzuceniu reklamacji przez mLinie.

    Mój przypadek był na tej grupie, włożyliśmy z żona 1500zł, i niestety
    wtedy wpłatomat sie zresetował. Ponieważ tydzień nieomal nie było
    reakcji na reklamacje, a były to wszystkie moje pieniadze na życie,
    powiadomiłem gazety, radio, TV (chcieli nawet z Wiadomosci TVP1
    przyjechać i nagrać materiał). Następnego dnia miałem koło 15 prawie
    całą kasę na koncie (wyjaśniali jeszcze różnicę 40-50zł. Od tej pory
    wpłacam pieniądze po 1-2 banknoty i jest OK.

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz