  • 1. Data: 2010-01-26 23:43:37
    Temat: wrażenia z nowego systemu BOŚ Banku
    Od: "head" <a...@p...onet.pl>

    jak wam sie podoba nowy system transakcyjny?
    moim zdaniem mamy wreszcie przełom i zaczynamy być normalnym bankiem wreszcie.

  • 2. Data: 2010-01-27 12:37:55
    Temat: Re: wrażenia z nowego systemu BOŚ Banku
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "head" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak wam sie podoba nowy system transakcyjny?

    tutaj nie znajdziesz frajera ktory korzysta z uslug bos banku (noi procz
    jednego co sie niedawno skarzyl ze dal sie nabrac na konto wyjatkowe )

    > moim zdaniem mamy wreszcie przełom i zaczynamy być normalnym bankiem
    > wreszcie.

    buahaha, a ja czekam az im przywala wielomilionowa kare za reklamy konta
    wyjatkowego

  • 3. Data: 2010-01-27 12:47:11
    Od: cos <c...@g...pl>

    W dniu 2010-01-27 00:43, head pisze:
    > jak wam sie podoba nowy system transakcyjny?
    > moim zdaniem mamy wreszcie przełom i zaczynamy być normalnym bankiem wreszcie.

    tu mozesz przeczytac jak bezpieczne sa pieniadze w BOS

    http://www.mieszkancy-grafitowej.pl/

  • 4. Data: 2010-01-27 13:07:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    a sam shystem jako taki jest ladny, szkoda tylko ze bank tak bezczelnie
    oszukuje ludzi bo pewnie i ja bym do klekcji tam zalozyl konto :)