  • 1. Data: 2009-11-12 19:28:48
    Temat: wybicia
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Witam!

    Którą spółka z poniższych rokuje Waszym zdaniem najlepiej:

    DROZAPOL
    GRAAL
    HARDEX
    PROCHEM
    STALEXPORT

    Pozdro,
    --
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-12 19:38:24
    Temat: Re: wybicia
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mwojc <m...@j...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Kt=C3=B3r=C4=85 sp=C3=B3=C5=82ka z poni=C5=BCszych rokuje Waszym zdaniem=
    > najlepiej:
    >
    > DROZAPOL
    > GRAAL
    > HARDEX
    > PROCHEM
    > STALEXPORT
    >
    > Pozdro,

    :) Przesadziłeś. Daj dwie do wyboru, to może coś powiemy. No i napisz jakie
    jest twoje zdanie.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-11-12 20:20:36
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > :) Przesadziłeś. Daj dwie do wyboru, to może coś powiemy. No i napisz
    > jakie
    > jest twoje zdanie.
    >
    > pozdrawiam

    Wg mnie czas na HARDEX i zamierzam sobie sprawić pakiecik. Spodziewam się,
    że cena poobija się jeszcze chwilę powyżej 40 zł po czym pojedzie w górę.

    Generalnie jednak mógłbym wejść w każdą z tych spółek.

    Pzdr
    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-11-12 21:07:42
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mwojc <m...@j...pl> napisał(a):

    > Wg mnie czas na HARDEX

    Dla mnie też wygląda na wybicie, ale powinien nastąpić powrót do ok. 39,8.
    No i opór 43.

    pozdrawiam

    kc

  • 5. Data: 2009-11-12 22:38:59
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    mwojc wrote:

    > DROZAPOL
    > GRAAL
    > HARDEX
    > PROCHEM
    > STALEXPORT

    Z tych znam tylko Hardex. Tam jest bardzo dobrze widoczny silny opór.
    Przebicie go może być interesujące.

  • 6. Data: 2009-11-18 19:05:43
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 12-11-2009 o 20:28:48 mwojc <m...@j...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Którą spółka z poniższych rokuje Waszym zdaniem najlepiej:

> [...]

    Samo się wszystko wyjaśniło. :) Na tapecie został tylko Graal. Wszedłem po
    11 PLN i zobaczymy co z tego będzie...

    Pozdrawiam,
    --
    Marek