  • 1. Data: 2011-10-07 20:13:45
    Temat: wybory
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy
    mieli mały sondażyk:)

    Ja na Palikota:)

  • 2. Data: 2011-10-07 20:16:48
    Temat: Re: wybory
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości
    > jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy
    > mieli mały sondażyk:)
    >
    > Ja na Palikota:)
    mój nr 1 - Król Julian :)

  • 3. Data: 2011-10-07 20:35:33
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy
    > mieli mały sondażyk:)
    >
    > Ja na Palikota:)

    Nie ty jeden, z tego co słyszę. Im głośniej krzyczy, że mu się nie podoba,
    tym więcej głosów. I dlatego w poniedziałek będzie mega wyprzedaż. Ja z
    braku lepszej opcji - na IV RP.

    pozdrawiam

    kc

  • 4. Data: 2011-10-07 20:53:06
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 07.10.2011 22:35, kc pisze:

> [...]
    > tym więcej głosów. I dlatego w poniedziałek będzie mega wyprzedaż. Ja z

    juz lepsza by byla partia pracy niz pis - z PP jest cien szansy sie
    dogadac z picem juz amba ;) - zreszta najwazniejsze ze pojdziesz glosowac;)

    sejm
    palikot ;)
    21 na slasku

    senat
    kutz

    poza tym wydaje mi sie ze na naszej liscie to ten sondaz bedzie malo
    miarodajny ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2011-10-07 21:04:01
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 7 Oct 2011 22:13:45 +0200, "skippy" <s...@t...moon> wrote:

    >jeszcze 2h, piszcie bez naganiania i po prostu kto jak głosuje. bedziemy
    >mieli mały sondażyk:)
    >
    >Ja na Palikota:)

    Ja jak zawsze na Eisenhowera.
    Wygrałem.

    --
    Maciej Bójko

  • 6. Data: 2011-10-07 21:42:30
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    kc <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    .. Ja z
    > braku lepszej opcji - na IV RP.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > kc

    To głos stracony. W ogóle głosując na PiS/PO/PSL/SLD zmarnujesz głos.
    Oni wszyscy już rządzili i jak dalej będą rządzić, to masz 100% pewność, że:
    - dług publiczny, który teraz narasta w tempie ok. 6000 PLN/sek, dalej
    będzie przyspieszał;
    - będzie rosła biurokracja;
    - będą rosły podatki i redystrybucja PKB;
    - utrzymane będą wszystkie przywileje grupowe ( górnicy, prawnicy,
    mundurowi ... )
    - nie będzie żadnej reformy emerytalnej;
    - nie będzie żadnej reformy podatkowej;
    - nie zostanie zreformowane sądownictwo;
    - gospodarka dalej będzie krępowana ( obecnie gospodarka jest regulowana
    w ok. 300 obszarach w ilości ok. 700 ograniczeń; tylko w mijającej
    kadencji sejm uchwalił aż 1000 aktów prawnych związanych z gospodarką )
    - ...
    .. czyli kraj będzie się pogrążał w długach, aż socjalizm upadnie.

    Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans.
    Ja prawdopodobnie nie pójdę na wybory, bo wyjeżdżam na 2 dni do szwagra,
    ale jeśli zdążę wrócić w niedzielę przed zamknięciem, to zagłosuję
    na Prawicę.

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2011-10-07 21:53:31
    Od: "kc " <k...@W...gazeta.pl>

    sys29 <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jedynie JKM mógłby tu coś zmienić, ale jest bez szans.

    Też chętnie głosowałbym na NP (chociaż styl przywódcy niewiele różni się od
    stylu Janusza z Biłgoraja), ale jest bez szans, jak napisałeś (więc stracę
    mój głos). Zresztą i tak ktoś mi może dostawić jakiś krzyżyk.

    kc

  • 8. Data: 2011-10-08 06:45:34
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ty jeden, z tego co słyszę. Im głośniej krzyczy, że mu się nie podoba,
    > tym więcej głosów.

    Palikot to przeciez Lepper w wersji dla "mlodych wyksztalconych z duzych
    miast".
    Wniosl do polskiej polityki jeszcze wiecej zlego smaku niz jego poprzednicy.
    Ja tez nie lubie ksiezy i nie zeby zamykac ludzi za ziele fajkowe, ale...
    coz, Polska nie stanie sie lepsza od dokopania czarnym i legalizacji dragow.
    Miejmy nadzieje ze jak ten groteskowy osobnik zdobedzie iles-tam glosow,
    bedzie zajmowal sie tym, co probowal robic w komisji PP, a nie insynuacjami
    o pijanej Kaczce i penisami :]

    pozdr

  • 9. Data: 2011-10-08 07:23:10
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja na Palikota:)

    Dziwi mnie głupota głosujących na Palikota. Przecież to kolejne
    przepoczwarzenie Platformy podane na tacy ludowi miast i wsi przez ludzi
    Dukaczewskiego. Widzę że całe to wybory działają na zasadzie jakiegoś
    zbiorowego instynktu stadnego (Palikot chyba wypali bo obserwuje nawet w
    swojej rodzinie, że ludzie będą głosować na niego - nie wnikam w intencje).

    Kiedyś wszystkie moje koleżanki poszły głosować na Kwaśniewskiego bo
    zatańczył piosenkę Disco Polo. Dzisiaj wszyscy zagłosują na Palikota bo
    zabawnie powymachiwał kutasem ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-10-08 07:27:37
    Od: "skippy" <s...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kiedyś wszystkie moje koleżanki poszły głosować na Kwaśniewskiego bo
    > zatańczył piosenkę Disco Polo. Dzisiaj wszyscy zagłosują na Palikota bo

    bawi mnie w jaki sposób zmanipulowano sprawe kutasa z gumy, prawdopodobnie
    chodzi o przykrycie problemu który to miało symbolizować
    jeśli tak, to sie skutecznie udało

    nie pisząc konkretów myślę, że on odbierze głosy pewnej opcji, tylko ze
    wzgl. na cisze nie chce wymieniać jej nazwy i wcale nie chodzi o P....