-
1. Data: 2009-09-17 08:48:31
Temat: wyciąg elektroniczny w Polbanku
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już
niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu.
Zmiany, zmiany idą...
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
2. Data: 2009-09-17 09:12:58
Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
Od: "Ya" <...@...pl>
hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu - na
infolinii byli
zaskoczeni, po sprawdzaniu odpowiedzieli, że nie mogę zrezygnować; to samo było w
placówce -
najpierw przerażenie, później telefon gdzieś tam i ta sama odpowiedź - nie ma takiej
możliwości...
Ze zmian to może jeszcze to, że od kilku miesięcy nie odpowiadają na złożoną
reklamację - najpierw
nie wykonali złożonych zleceń w ogóle, po trzech dniach wykonałem przelewy sam
(spóźnione), a po
ponad tygodniu od terminu realizacji zaległe zlecenia zostały nagle zrealizowane -
tym samym
przelewy poszły 2x te same.
Najgorsze, że nawet w zleceniach nie było możliwości ich odwołania. Bank
indywidualnych rozwiązań.
-
3. Data: 2009-09-17 10:14:28
Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
Od: luc <b...@g...net>
On 17 Wrz, 11:12, "Ya" <a...@...pl> wrote:
> hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu -
na infolinii byli
> zaskoczeni, po sprawdzaniu odpowiedzieli, że nie mogę zrezygnować; to samo było w
placówce -
> najpierw przerażenie, później telefon gdzieś tam i ta sama odpowiedź - nie ma
takiej możliwości...
> Ze zmian to może jeszcze to, że od kilku miesięcy nie odpowiadają na złożoną
reklamację - najpierw
> nie wykonali złożonych zleceń w ogóle, po trzech dniach wykonałem przelewy sam
(spóźnione), a po
> ponad tygodniu od terminu realizacji zaległe zlecenia zostały nagle zrealizowane -
tym samym
> przelewy poszły 2x te same.
> Najgorsze, że nawet w zleceniach nie było możliwości ich odwołania. Bank
indywidualnych rozwiązań.
Dorzucę się i ja. Ostatnio wymieniałem kartę (Polbank Era), bo się
ostro wytarła i wiele terminali odmawiało współpracy. Napisałem
reklamację, stara karta została przyjęta, przecięta (co prawda nie
przez pasek magnetyczny, więc rozdarłem ją lekko, by uszkodzić zapis),
a nowa miała przyjśc pocztą. Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy
została zastrzeżona - spróbowałem zapłacić za allegro. Ku mojemu
zdziwieniu - przeszło. Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
zablokować". Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via
net, odczytując mój kod CVV2? "Taka mamy procedurę, inczej tego nie
możemy zrobić". No nic, są smsy powiadamiające, więc w razie czego
będę reagował. W końcu karta dotarła. I tu lekka konsternacja - różni
sie numerem od starej - poprzednia miała 0016 na końcu, a nowa ma
0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta
główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer). Na szczęście
starą w końcu zablokowali, bo następna próba płacenia w necie się nie
powiodła. Aż się boję dzwonić do nich, by usunęli tę starą z systemu.
A nuż się posypie automatyczna spłata, bądź znów rozlecą się
powiadomienia sms?
p.s. Ale bonus era wciąż jest ;-)
pzdrwm
luc
'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...
-
4. Data: 2009-09-17 10:21:47
Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):
> Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy została zastrzeżona - spróbowałem
> zapłacić za allegro. Ku mojemu zdziwieniu - przeszło. Telefon na
> infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie wydawany duplikat o tym samym
> numerze, więc nie mogliśmy jej zablokować"
Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz
dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu
blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
-
5. Data: 2009-09-17 10:36:04
Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
Od: luc <b...@g...net>
On 17 Wrz, 12:21, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
> Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):
>
> > Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy została zastrzeżona - spróbowałem
> > zapłacić za allegro. Ku mojemu zdziwieniu - przeszło. Telefon na
> > infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie wydawany duplikat o tym samym
> > numerze, więc nie mogliśmy jej zablokować"
>
> Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz
> dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu
> blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
> karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.
>
Ok, to rozumiem - w przypadku tego samego numeru. Tylko zwróć uwagę na
ich kombinacje. Wydali mi kartę dodatkową (z nowym numerem, a miał być
taki sam), następnie zrobili z niej główną, a ze starej zrobili
dodatkową. Teraz pytanie, co będzie w momencie wydawania kart(y) z
nowym terminem ważności (juz za rok)? Znając ich, to pewnie prześla mi
dwie... Co prawda w TOiP w pozycji 'Opłata roczna za Kartę Dodatkową'
widnieje kreska, a nie 0 pln, więc wynika z tego, że do KK Polbank Era
kart dodatkowych nie wydają.
Nie chcesz może przedzwonić i z głupia frant zapytać się o karte
dodatkową? Bo ja jestem spalony ;-)
pzdrwm
luc
'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...
-
6. Data: 2009-09-17 13:21:58
Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
Od: Robert Kois <k...@h...pl>
Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700 (PDT), luc napisał(a):
> Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
> wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
> zablokować".
Taaa, duplikat w Polbanku to nowa karta z nowym numerem. Moja stara
(peknięta na pasku) lezy sobie w szufladzie od ponad pół roku, wystarczył
telefon by zamówić nową.
> Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via
> net, odczytując mój kod CVV2? "Taka mamy procedurę, inczej tego nie
> możemy zrobić". No nic, są smsy powiadamiające, więc w razie czego
> będę reagował. W końcu karta dotarła. I tu lekka konsternacja - różni
> sie numerem od starej - poprzednia miała 0016 na końcu, a nowa ma
> 0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta
> główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer).
I tak będa sobie widnieć, ja pomimo już 2 maili w sprawie usunięcia starej
i upłynięciu paru miesięcy widze ją nadal. Ciekawe co będzie jak wymienie
kolejny raz ze względu na cacheback :).
--
Kojer
-
7. Data: 2009-09-19 20:28:51
Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>
"Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
news:pan.2009.09.17.08.48.30@rudak.org...
> Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już
> niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu.
Już można zamawiać, trzeba zadzwonić na infolinię, zalogować się przez
telekod (wczesniej podaj numer karty) i powiedzieć człowiekowi, że chce się
zmienić.
Możliwość dostarczania do skrzynki w Polbank24 lub na email.
Ja przed chwilą zrezygnowałem ze wszystkich wyciągów papierowych, nie tylko
z KK, ale i z konta.