  • 1. Data: 2009-09-17 08:48:31
    Temat: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już
    niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu.

    Zmiany, zmiany idą...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 2. Data: 2009-09-17 09:12:58
    Temat: Re: wyciąg elektroniczny w Polbanku
    Od: "Ya" <...@...pl>

    hehe, ja jakiś czas temu chciałem zrezygnować z otrzymywania papierowego wyciągu - na
    infolinii byli
    zaskoczeni, po sprawdzaniu odpowiedzieli, że nie mogę zrezygnować; to samo było w
    placówce -
    najpierw przerażenie, później telefon gdzieś tam i ta sama odpowiedź - nie ma takiej
    możliwości...
    Ze zmian to może jeszcze to, że od kilku miesięcy nie odpowiadają na złożoną
    reklamację - najpierw
    nie wykonali złożonych zleceń w ogóle, po trzech dniach wykonałem przelewy sam
    (spóźnione), a po
    ponad tygodniu od terminu realizacji zaległe zlecenia zostały nagle zrealizowane -
    tym samym
    przelewy poszły 2x te same.
    Najgorsze, że nawet w zleceniach nie było możliwości ich odwołania. Bank
    indywidualnych rozwiązań.

  • 3. Data: 2009-09-17 10:14:28
    Od: luc <b...@g...net>

    On 17 Wrz, 11:12, "Ya" <a...@...pl> wrote:
> [...]
    tym samym
    > przelewy poszły 2x te same.
    > Najgorsze, że nawet w zleceniach nie było możliwości ich odwołania. Bank

    Dorzucę się i ja. Ostatnio wymieniałem kartę (Polbank Era), bo się
    ostro wytarła i wiele terminali odmawiało współpracy. Napisałem
    reklamację, stara karta została przyjęta, przecięta (co prawda nie
    przez pasek magnetyczny, więc rozdarłem ją lekko, by uszkodzić zapis),
    a nowa miała przyjśc pocztą. Coś mnie tknęlo i sprawdziłem, czy
    została zastrzeżona - spróbowałem zapłacić za allegro. Ku mojemu
    zdziwieniu - przeszło. Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
    wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
    zablokować". Hmmm... a co jeśli ktoś sobie postanowi kupić coś via
    net, odczytując mój kod CVV2? "Taka mamy procedurę, inczej tego nie
    możemy zrobić". No nic, są smsy powiadamiające, więc w razie czego
    będę reagował. W końcu karta dotarła. I tu lekka konsternacja - różni
    sie numerem od starej - poprzednia miała 0016 na końcu, a nowa ma
    0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta
    główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer). Na szczęście
    starą w końcu zablokowali, bo następna próba płacenia w necie się nie
    powiodła. Aż się boję dzwonić do nich, by usunęli tę starą z systemu.
    A nuż się posypie automatyczna spłata, bądź znów rozlecą się
    powiadomienia sms?

    p.s. Ale bonus era wciąż jest ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2009-09-17 10:21:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700, luc napisał(a):

> [...]
    > infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie wydawany duplikat o tym samym
    > numerze, więc nie mogliśmy jej zablokować"

    Nie dziwne: w takim Citi ;-) jak zamawiasz duplikat, to też masz
    dokładnie to samo. Ale fakt, że od niedawna po zamówieniu duplikatu
    blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
    karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 5. Data: 2009-09-17 10:36:04
    Od: luc <b...@g...net>

    On 17 Wrz, 12:21, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > blokują transakcje internetowe, zaś jeśli nie będzie aktywacji nowej
    > karty w ciągu 30 dni -- blokują i tę starą kartę.

    Ok, to rozumiem - w przypadku tego samego numeru. Tylko zwróć uwagę na
    ich kombinacje. Wydali mi kartę dodatkową (z nowym numerem, a miał być
    taki sam), następnie zrobili z niej główną, a ze starej zrobili
    dodatkową. Teraz pytanie, co będzie w momencie wydawania kart(y) z
    nowym terminem ważności (juz za rok)? Znając ich, to pewnie prześla mi
    dwie... Co prawda w TOiP w pozycji 'Opłata roczna za Kartę Dodatkową'
    widnieje kreska, a nie 0 pln, więc wynika z tego, że do KK Polbank Era
    kart dodatkowych nie wydają.
    Nie chcesz może przedzwonić i z głupia frant zapytać się o karte
    dodatkową? Bo ja jestem spalony ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2009-09-17 13:21:58
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 03:14:28 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Telefon na infolinię Polbanku - "ma Pan właśnie
    > wydawany duplikat o tym samym numerze, więc nie mogliśmy jej
    > zablokować".

    Taaa, duplikat w Polbanku to nowa karta z nowym numerem. Moja stara
    (peknięta na pasku) lezy sobie w szufladzie od ponad pół roku, wystarczył
    telefon by zamówić nową.

> [...]
    > 0024. A w systemie - ładnie sobie widnieją... dwie karty - karta
    > główna (nowy numer) i karta dodatkowa (stary numer).

    I tak będa sobie widnieć, ja pomimo już 2 maili w sprawie usunięcia starej
    i upłynięciu paru miesięcy widze ją nadal. Ciekawe co będzie jak wymienie
    kolejny raz ze względu na cacheback :).

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-09-19 20:28:51
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    > Dostałem wyciąg z polbankowej karty, pocztą, a w stopce adnotacja -- już
    > niedługo będzie e-wyciąg, do pociągnięcia z internetu.
    Już można zamawiać, trzeba zadzwonić na infolinię, zalogować się przez
    telekod (wczesniej podaj numer karty) i powiedzieć człowiekowi, że chce się
    zmienić.
    Możliwość dostarczania do skrzynki w Polbank24 lub na email.
    Ja przed chwilą zrezygnowałem ze wszystkich wyciągów papierowych, nie tylko
    z KK, ale i z konta.