  • 1. Data: 2007-01-15 18:47:38
    Temat: wyciągi z kart PEKAO SA
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Wyciągi za wrzesień 2006 w przypadku transakcji zagranicznych zawierały
    przy opisie transakcji walutę, kwotę w walucie i kwotę w złotych.
    Październikowe nie wiem, ale transakcje z listopada mają już tylko
    symbol kraju i kwotę w złotych, brak kwoty w walucie.
    Dotyczy VC złotówkowej. Czy przy innych kartach np. MC jest tak samo?
    Ktoś ogłaszał na grupie, że PEKAO SA zmienia walutę rozliczeniową MC
    z EUR na USD ok. 20 grudnia. Zbieg okoliczności?
    Myślę, że to dla dobra klienta. Po co ma sobie od razu z wyciągu
    przeliczać jaki był kurs (z prowizją) i się denerwować...

    ArtB
    w adresie .invalid bo l zdublowane

  • 2. Data: 2007-01-15 19:57:19
    Temat: Re: wyciągi z kart PEKAO SA
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eogi2o$b8s$1@inews.gazeta.pl, *ArtB* wrote:
> [...]
    > Myślę, że to dla dobra klienta. Po co ma sobie od razu z wyciągu
    > przeliczać jaki był kurs (z prowizją) i się denerwować...

    Placilem w grudniu przez net w EUR karta MC Peako. Na wyciagu mam napisane
    pod opisem transakcji slownym WALUTA TRANS EUR i kwota 199,86 a obok kwota
    ktora obiazono karte w PLN 761,18.
    Transakcja za 18.12 :)
    Mozesz sobie kurs policzyc.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-01-17 18:22:49
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    darnok napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >pod opisem transakcji slownym WALUTA TRANS EUR i kwota 199,86 a obok kwota

    U mnie z listopada i grudnia tylko symbol GB (a nie GBP) i nie ma kwoty
    w walucie, jest kwota w PLN. Może to specyfika wyciągów z VC? We wrześniu
    jeszcze wszystko było.