  • 1. Data: 2009-07-09 22:36:38
    Temat: wyciagi z nieistniejacej karty
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Dzisiaj, otrzymalem kolejny wyciag z karty PeKaO LOT ,ktora jest juz dawno
    nieaktualna. Czekam tylko na oplate za uzytkowanie karty , w koncu wedlug
    banku karta jak najbardziej istnieje. Z utesknieniem oczekuje odpowiedzi od
    milej pani,ze sprawa zostala przekazana do oddzialu celem wyjasnienia. Bylo
    juz ich kilka wiec kolejna nie zrobi zadnej roznicy. Bank wloski to i
    porzadki takowez.
    jerry

  • 2. Data: 2009-07-09 23:11:06
    Temat: Re: wyciagi z nieistniejacej karty
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/10/09 12:36 AM, Jerry pisze:
> [...]
    > odpowiedzi od milej pani,ze sprawa zostala przekazana do oddzialu celem
    > wyjasnienia. Bylo juz ich kilka wiec kolejna nie zrobi zadnej roznicy.

    Może oni to przejęli z dobrodziejstwem inwentarza czyli z BPH, bo o ile
    pamiętam to oni przysyłali mi zerowe wyciągi przez 2 lata około. Dopiero
    moja 3 interwencja poruszyła kogoś skutecznie na partyline.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2009-07-10 06:22:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 10.07.09 1:11, xbartx pisze:

    > Może oni to przejęli z dobrodziejstwem inwentarza czyli z BPH, bo o ile
    > pamiętam to oni przysyłali mi zerowe wyciągi przez 2 lata około. Dopiero
    > moja 3 interwencja poruszyła kogoś skutecznie na partyline.

    Zwykly zbieg okolicznosci. Mi tez przez 2 lata wysylali. I kilka
    miesiecy temu przestali. Bez jekiejkolwiek interwencji z mojej strony...

    --
    Pete

  • 4. Data: 2009-07-10 08:24:02
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Jerry wrote:
> [...]
    > oddzialu celem wyjasnienia. Bylo juz ich kilka wiec kolejna nie zrobi
    > zadnej roznicy. Bank wloski to i porzadki takowez.

    A i owszem a jakże - naliczą...chyba 5 razy w odstępie mniej więcej 2-3
    miesięcy
    trzeba było opier* żeby w końcu zadziałało... czyli trawało to ca. 1,5 roku.
    (wycofali się z nienaleznej prowizji ale też po opier* w oddziale)

    Nigdy więcej tego durnego banku.....

    Pozdr,
    Koala

  • 5. Data: 2009-07-10 14:47:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Jerry napisał(a) w wiadomości: ...
    >Dzisiaj, otrzymalem kolejny wyciag z karty PeKaO LOT ,ktora jest juz dawno
    >nieaktualna. Czekam tylko na oplate za uzytkowanie karty , w koncu wedlug
    >banku karta jak najbardziej istnieje.

    Już kiedyś radziłem - zmień adres korspondencyjny na pl. Bankowy 2
    w Warszawie (siedziba I Oddziału) z zamiarem osobistego odbierania wyciągów.
    Jak się im szufladki przepełnią to przemielą.

    Arek

  • 6. Data: 2009-07-17 19:31:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 7/10/09 8:22 AM, Pete pisze:

    > Zwykly zbieg okolicznosci. Mi tez przez 2 lata wysylali. I kilka
    > miesiecy temu przestali. Bez jekiejkolwiek interwencji z mojej strony...

    To nie zdziw się jak za kwartał albo pół roku znowu dostaniesz wyciąg ;)

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-07-18 08:43:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 17.07.09 21:31, xbartx pisze:

    > To nie zdziw się jak za kwartał albo pół roku znowu dostaniesz wyciąg ;)

    Nie mów!
    Żubr idzie na sprzedaż? ;)

    --
    Pete