  • 1. Data: 2010-02-05 16:44:36
    Temat: wyciek danych osobowych, komuś coś wyciekło.
    Od: "info" <s...@s...comspam>

    komuś coś wyciekło

    http://fkn.pl/xsd

    http://www.money.pl/forum/temat,36,2084853,2084853,1
    5,0,przelewy24;pl;wyciek;danych;osobowych.html

  • 2. Data: 2010-02-05 17:20:52
    Temat: Re: wyciek danych osobowych, komuś coś wyciekło.
    Od: JB <j...@o...pl>

    Juz wczoraj interweniowałem do Przelewy24 - dzisiaj mam odpowiedz, ze
    nie maja nic wspólnego z tym spamem. Najgorsze że w tytule wiadomosci
    są wszystkie moje dane teleadresowe.

    Czekam na rozwój sytuacji.

  • 3. Data: 2010-02-05 23:34:05
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    JB <j...@o...pl> had the courage to write:
    > Juz wczoraj interweniowałem do Przelewy24 - dzisiaj mam odpowiedz, ze
    > nie maja nic wspólnego z tym spamem. Najgorsze że w tytule wiadomosci
    > są wszystkie moje dane teleadresowe.
    >
    > Czekam na rozwój sytuacji.

    Już ludkowie spod pierwszego linku doszli, że to najpewniej wyciek z
    moneybookers. Pożyjemy, zobaczymy,

    k.

  • 4. Data: 2010-02-06 07:37:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Feb 2010 03:34:05 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Już ludkowie spod pierwszego linku doszli, że to najpewniej wyciek z
    > moneybookers. Pożyjemy, zobaczymy,

    Moje dane też wyciekły. W ostatnich dwóch tygodniach płaciłem przez PAYU
    S.A. (opłata za polsat cyfrowy - Platnosci.pl) i za bilet w WizzAir (nie
    wiem z kogo usług korzystają). Konto w moneybookers posiadam.
    Myślę coby złożyć skargę do GIODO i zobaczyć co z tego wyniknie.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-02-06 08:37:09
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał

    > Już ludkowie spod pierwszego linku doszli, że to najpewniej wyciek z
    > moneybookers. Pożyjemy, zobaczymy,

    Niekoniecznie, też dostałem, intensywnie korzystam z wszelkich płatności
    online, konto moneybookers mam, ale kilku znajomych, którzy mają tylko
    moneybookers (i to od dawna) nie dostali tego spamu.

    Pozdrawiam
    tp

  • 6. Data: 2010-02-06 15:51:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "tp" <t...@p...fm> writes:

    > Niekoniecznie, też dostałem, intensywnie korzystam z wszelkich
    > płatności online, konto moneybookers mam, ale kilku znajomych, którzy
    > mają tylko moneybookers (i to od dawna) nie dostali tego spamu.

    To ze ktos nie dostal o niczym nie swiadczy, powodow moze byc wiele.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2010-02-06 21:45:14
    Od: Pytajnik <p...@b...pl>

    W dniu 2010-02-06 09:37, tp pisze:

    > Niekoniecznie, też dostałem, intensywnie korzystam z wszelkich płatności
    > online, konto moneybookers mam, ale kilku znajomych, którzy mają tylko
    > moneybookers (i to od dawna) nie dostali tego spamu.

    Na Gmail tez dostalem i mialem go w zakladce SPAM, tez moje dane
    adresowe w tytule maila...

  • 8. Data: 2010-02-07 17:25:34
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Wysłałem mail do moneybookers. Na razie bez odpowiedzi! Miałem też u
    nich zweryfikowaną KK Citibank, obawiam się, że dany karty również
    wyciekły. Dzwoniłem do Citibank, oczywiście nic o tym jeszcze nie
    wiedzą, kartę zastrzegłem ale uwaga... za wydanie nowej w miejsce
    zastrzeżonej chcą 30 PLN!!! Nigdy wcześniej tego nie było. Przez swoją
    pazerność stracili klienta.

  • 9. Data: 2010-02-07 17:32:43
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli grzechu,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

> [...]
    > wiedzą, kartę zastrzegłem ale uwaga... za wydanie nowej w miejsce
    > zastrzeżonej chcą 30 PLN!!! Nigdy wcześniej tego nie było. Przez swoją

    Pytali o powód zastrzeżenia?
    Może w wypadku utraty nie byłoby opłaty?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 10. Data: 2010-02-07 18:23:44
    Od: grzechu <g...@g...com>

    > Pytali o powód zastrzeżenia?
    > Może w wypadku utraty nie byłoby opłaty?

    Pytali o powód. Nic nie pomogło. Wg mnie jest to oczywista, choć
    ukryta opłata za zastrzeżenie karty. Citibank schodzi na psy....