  • 1. Data: 2004-08-02 18:45:34
    Temat: wykorzystane 38 kodów z karty inteligo i nic ...
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    wykorzystałem 38 kodów z karty kodów inteligo (tydzień temu kod numer 38, a
    poprzedni jakieś dwa tygodnie wcześniej) a nie przysyłają nowej :(
    i nie ma jej jak zamówić w serwisie internetowym

    natomiast na linii w oczekiwaniu na konsultanta czekam już 22 minuty ...

    czy ktoś ma jakieś sugestie/wskazówki co dalej robić ?:))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2004-08-02 18:49:34
    Temat: Re: wykorzystane 38 kodów z karty inteligo i nic ...
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik plusz <l...@p...niespamowanie.wp.pl> napisał w wiadomości
    > wykorzystałem 38 kodów z karty kodów inteligo (tydzień temu kod numer
    > 38, a poprzedni jakieś dwa tygodnie wcześniej) a nie przysyłają
    > nowej :(

    no tak .. jednak jak zwykle to nie wina banku :)
    tuż po wysłaniu maila zgłosiła się i-linka ( chyba taka nazwa mogłaby się
    przyjąć) :)

    kartę wysłano do mnie już w 2002 roku - ale oczywiście tak intensywnie
    używam tego konta, że dopiero teraz zużyłem kod 38 z poprzedniej karty

    a konta inteligo używam tylko do płacenia kartą w sieci :)

  • 3. Data: 2004-08-02 20:20:04
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 2 Aug 2004 20:49:34 +0200, w <cem2c6$1sju$1@mamut1.aster.pl>, "plusz"
    <l...@p...niespamowanie.wp.pl> napisał(-a):

> [...]
    > przyjąć) :)
    >
    > kartę wysłano do mnie już w 2002 roku - ale oczywiście tak intensywnie

    O, ROTFL :)