  • 1. Data: 2007-06-04 20:50:58
    Temat: wykresy online
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    znacie jakąś stronę na której można online zobaczyc wykresy środków
    zgromadzonych po x latach (procent składany) oraz najlepiej na tym samym
    wykresie stan zadłużenia wziętego kredytu po x latach? interesuje mie
    graficzne "spotkanie się" tych krzywych. wiem że to trywialne ale szukam
    tego na www.

    td

  • 2. Data: 2007-06-07 21:29:36
    Temat: Re: wykresy online
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "toudidel"
> [...]
    > mie
    > graficzne "spotkanie się" tych krzywych. wiem że to trywialne ale

    parę minut roboty w arkuszu excela - zrób to sam :-)
    *** blad ***