  • 1. Data: 2006-12-13 19:22:53
    Temat: wymiana DEM na Euro
    Od: "p47" <p...@b...list.ru>

    Znalazłem w biurku zapomniane kilka tysięcy DEM. Czy mozna gdziesw Polsce
    dokonać ich wymiany na Euro, czy tez trzeba niestety jechać do Niemieć?
    To samo pytanie dotyczy tez (ale nieco mn iejsze sumy) ATS, FFR i peset.

    P47 (kałach)

  • 2. Data: 2006-12-13 21:04:30
    Temat: Re: wymiana DEM na Euro
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Kiedyć pod siedzibą NBP w Warszawie jakiś dwóch ludzi zaczepiło
    mnie, że skupują marki, ale nie korzystałem z ich usług. Nie jestem
    pewien czy takie transakcje są legalne. Jak uważasz. O innych
    sposobach przedaży starej waluty niemieckiej nie słyszałem, a nie
    interesowałem się.

    MARIO

  • 3. Data: 2006-12-14 07:00:24
    Od: "Lisciasty" <l...@p...pl>

> [...]
    > dokonać ich wymiany na Euro, czy tez trzeba niestety jechać do Niemieć?
    > To samo pytanie dotyczy tez (ale nieco mn iejsze sumy) ATS, FFR i peset.

    Spytalem sie wlasnie jednego Niemca. Da rade, przyjmuja w niektorych
    sklepach
    jak rowniez w banku, ale z bankiem moze byc ten problem, ze wezma kase,
    odsylaja do banku federalnego i potem przelewaja eurasy na konto, ktore
    trzeba
    miec. Wiec byc moze bedziesz potrzebowal pomocy jakiegos
    zaufanego Niemca.

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2006-12-14 17:43:33
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Znalazłem w biurku zapomniane kilka tysięcy DEM.

    Wpadnij do mnie, może też z biurka wyciągniesz mi kilka tys... może być zł.

    +*+

  • 5. Data: 2006-12-15 08:46:05
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Mialem podobna sytuacje jakies dwa lata temu.

    > Spytalem sie wlasnie jednego Niemca. Da rade, przyjmuja w niektorych sklepach

    Sprawdzalem i wtedy nie bylo takiej szansy. Poza tym wydawac na sile kilka
    tysiecy marek w sklepie, ktory akurat je przyjmuje, to malo sensowna opcja.

> [...]
    > odsylaja do banku federalnego i potem przelewaja eurasy na konto, ktore
    > trzeba miec. Wiec byc moze bedziesz potrzebowal pomocy jakiegos

    Wymienilem we Frankfurcie w ich banku centralnym - szybko i bez problemow. Ale
    mi akurat pasowalo, bo akurat mialem wyjazd do Frankfurtu.

  • 6. Data: 2006-12-17 09:56:51
    Od: m...@o...pl

    Mozna wymienic w banku w Niemczech.
    Jesli jestes zainteresowany, daj znac na priv.

    M.