  • 1. Data: 2009-06-25 19:49:37
    Temat: wyplata gotówki z karty kredytowej w taki sposób aby załapać sie na okres bezodsetkowy
    Od: k...@o...pl

    przychodzi mi do głowy taka koncepcja:

    przelew z karty kredytowej na konto osobiste, to
    oczywiście byłaby transakcja nie uprawniająca do
    okresu bezodsetkowego, ale gdyby ...

    wypłacić kasę a potem przenieść kartę do innego
    banku który spłaci tę pierwszą karte a przelew
    na spłatę zadłużenia potraktuje bezodsetkowo

    a potem tamtą kartę do nastepnego który znowu
    da okres bezodsetkowy

    i tak do końca świata i jeden dzień dłużej... :)

    czy to jest realne i wykonalne?

  • 2. Data: 2009-06-25 20:12:43
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jun 25, 9:49 pm, k...@o...pl wrote:
    > przychodzi mi do głowy taka koncepcja:
    >
    > przelew z karty kredytowej na konto osobiste, to
    > oczywiście byłaby transakcja nie uprawniająca do
    > okresu bezodsetkowego, ale gdyby ...

    W Aliorze przy przelewie jest okres bezodsetkowy. Moze sa jeszcze
    jakies inne banki, ktore tak maja - chyba Getin.

  • 3. Data: 2009-06-25 20:28:32
    Od: k...@o...pl

    > W Aliorze przy przelewie jest okres bezodsetkowy.

    przy przelewie przez internet, a tam ciągle usługa
    jest "chwilowo niedostępna" :(

  • 4. Data: 2009-06-25 20:33:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@o...pl wrote:

    > czy to jest realne i wykonalne?

    A nie lepiej nie brać karty jak sie nie ma kasy?

  • 5. Data: 2009-06-25 20:53:08
    Od: BK <b...@g...com>

    On 25 Cze, 22:28, k...@o...pl wrote:

    > przy przelewie przez internet, a tam ciągle usługa
    > jest "chwilowo niedostępna" :(
    >
    > --

    Jak niedostepna jak robie takie przelewy od kiedy mam karte [styczen
    09].

  • 6. Data: 2009-06-25 22:30:07
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "witek" napisał:

    > A nie lepiej nie brać karty jak sie nie ma kasy?

    Wstrzemięźliwość to takie trudne i niemodne słowo ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 7. Data: 2009-06-26 07:38:42
    Od: top <t...@n...com>

    BK wrote:

    > Jak niedostepna jak robie takie przelewy od kiedy mam karte [styczen
    > 09].

    Potwierdzam, też robię od wielu miesięcy. A przez pewien czas były nawet
    bez prowizji. Niestety już to "naprawili".

  • 8. Data: 2009-06-27 11:40:06
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 13:12:43 -0700 (PDT), BK napisał(a):

    > W Aliorze przy przelewie jest okres bezodsetkowy. Moze sa jeszcze
    > jakies inne banki, ktore tak maja - chyba Getin.

    Jednak jest prowizja, która uniemożliwia najbanalniejszy sposób
    "zarabiania" na rachunku oszczędnościowym/lokacie pieniędzmi z kk. Z
    drugiej jednak strony robi się wtedy z tego oscylator :-).

    --
    Pozdrawiam,
    Michał