  • 1. Data: 2011-07-18 08:14:30
    Temat: wypowiedzenie umowy Inteligo
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Jako że serwis internetowy Inteligo jest ubogi w informacje na ten
    temat, proszę o poradę BiSwK - otóż chcę wymówić umowę Inteligo. Mam
    jednak 2 wątpliwości: po pierwsze, czy osobno albo jakoś szczególnie
    muszę w wypowiedzeniu podkreślić, że chcę też zamknąć/zlikwidować kartę
    (zwykła debetówka)? Po drugie - pod jaki adres wysłać wypowiedzenie, tak
    aby było ono skuteczne?
    No i na wszelki wypadek - czy są jakieś"haczyki", na które powinienem
    przy wypowiedzeniu zwrócić uwagę? Mam na myśli to, abym np. za X lat np.
    nie dostał od nich pisma, że zalegam z opłatą za prowadzenie konta itp.

    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2011-07-18 08:35:55
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy Inteligo
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypowiedzeniu podkreślić, że chcę też zamknąć/zlikwidować kartę (zwykła
    > debetówka)? Po drugie - pod jaki adres wysłać wypowiedzenie, tak aby było

    <http://inteligo.pl/pliki/wnioski-dla-otwierajacych-
    konto/Wniosek_o_zamkniecie_konta_Inteligo.pdf>
    Adres jest na tym pdf. Zamykałem niedawno matki konto w ten
    sposób i podziałało.

    > No i na wszelki wypadek - czy są jakieś"haczyki", na które powinienem przy
    > wypowiedzeniu zwrócić uwagę? Mam na myśli to, abym np. za X lat np. nie
    > dostał od nich pisma, że zalegam z opłatą za prowadzenie konta itp.

    Wysłać za potwierdzeniem odbioru, a dowód przechowywać
    do końca świata i 1 dzień dłużej :)

  • 3. Data: 2011-07-18 08:38:30
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-07-18 10:35, ikarek pisze:
    > <http://inteligo.pl/pliki/wnioski-dla-otwierajacych-
    konto/Wniosek_o_zamkniecie_konta_Inteligo.pdf>
    (...)

    Bomba, pięknie dziękuję :-)
    pwz