  • 1. Data: 2013-05-23 23:49:41
    Temat: yes yes yes - sync mi uznał reklamacje po niewiele poand 120 dniach ;)
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Jak w temacie. Wczoraj napisalem maila do obslugi z informacja ze juz minelo
    wiecej jak 60 dni od mojej odpowiedzi na reklamacje, na ktora to odpowiedz
    czekalem rowne 60 dni. Sprawa byla tak skomplikowana, ze Pani potrzebowala w
    sumie ponad 120 dni zeby sprawdzic czy w moim przelewie bylo wpisane PL na
    poczatku docelowego numeru konta (tym samym zwolnienei z oplaty za przelew
    SEPA). Niestety nie obylo sie bez grozb arbitrem bankowym ale sukces jest ;)

    --
    pozdrawiam, wromek