  • 1. Data: 2009-08-24 11:13:44
    Temat: z forum mBanku.. konto bezbelkowe;)
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Czy wiecie, że mBank tez ma w ofercie konto bez belki?

    eKonto:)

    (autor durczok8)

  • 2. Data: 2009-08-24 12:51:41
    Temat: Re: z forum mBanku.. konto bezbelkowe;)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek"
    i.googlegroups.com

    [ciach]

    Jak widzę w domu nie nauczyli, że za nim się coś na grupę napisze to się
    czyta czy ktoś przypadkiem wcześniej tego samego nie stworzył, bądź w
    podobny deseń?

  • 3. Data: 2009-08-24 13:28:27
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Sie, 14:51, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Jak widzę w domu nie nauczyli, że za nim się coś na grupę napisze to się
    > czyta czy ktoś przypadkiem wcześniej tego samego nie stworzył, bądź w
    > podobny deseń?

    ups przepraszam...
    ale dopiero jak teraz wpisałem "ekonto" w wyszukiwarkę na grupie to
    znalazłem...

  • 4. Data: 2009-08-24 14:41:34
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Valdi.Pavlack nadaje:
    > nim się coś na grupę napisze to
    > się czyta

    ...i tak durczok8 był autorem -
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=907643&t=9
    07622&sr=ld&pn=1&cat=0
    i jeśli marketing mBanku zechce pomysł wykorzystać to jemu należy się
    "pieniążek za pomysł". ;-)

  • 5. Data: 2009-08-24 15:42:15
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "JanKo" news:h6u8qp$l68$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    07622&sr=ld&pn=1&cat=0
    > i jeśli marketing mBanku zechce pomysł wykorzystać to jemu należy się

    Beton z mBanku da coś swojemu klientowi? "No fucking way" - jak mawiał
    pewien Marokańczyk, z którym było mi dane dzielić mieszkanie :D

  • 6. Data: 2009-08-24 15:43:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysiek"
    m.googlegroups.com

    > ups przepraszam...
    > ale dopiero jak teraz wpisałem "ekonto" w wyszukiwarkę na grupie to
    > znalazłem...

    Każdemu się zdarza :) Uprasza się o uśmiech na twarzy :)

    Pozdrawiam
    Valdi.P.