  • 1. Data: 2011-02-12 17:52:00
    Temat: zagramaniczny kontakt z Aliorem
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Czy ktoś wie jak się dodzwonić do Aliora z zagranicy?
    Jestem w Germanii, mam komórkę Plusa i usiłuję z niej wybrać +481219502.
    Niestety bez żadnych efektów... :-(

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2011-02-12 17:54:31
    Temat: Re: zagramaniczny kontakt z Aliorem
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Lut, 18:52, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Hello,
    >
    > Czy ktoś wie jak się dodzwonić do Aliora z zagranicy?
    > Jestem w Germanii, mam komórkę Plusa i usiłuję z niej wybrać +481219502.
    > Niestety bez żadnych efektów... :-(

    +48123707000

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/informacje_o_bank
    u/kontakt

  • 3. Data: 2011-02-12 18:01:04
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomek z Wawy pisze:

    > +48123707000
    >
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/informacje_o_bank
    u/kontakt

    No tak, super. Ta sama strona w wersji komórkowej milczy na temat
    drugiego numeru. Po prostu świetny pomysł! W końcu kto by się
    spodziewał, że klient będzie chciał poznać numer telefonu przy pomocy
    komórki....

    http://mobile.aliorbank.pl/pl/kontakt/kontakt_main

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2011-02-12 18:25:07
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Lut, 19:01, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > drugiego numeru. Po prostu świetny pomysł! W końcu kto by się
    > spodziewał, że klient będzie chciał poznać numer telefonu przy pomocy

    Na to wpływu niestety nie mam :) Ale możesz dzwoniąc od razu ich
    "pozdrowić"...

  • 5. Data: 2011-02-12 19:10:50
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 12.02.2011 18:52, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Czy ktoś wie jak się dodzwonić do Aliora z zagranicy?
    > Jestem w Germanii, mam komórkę Plusa i usiłuję z niej wybrać +481219502.
    > Niestety bez żadnych efektów... :-(

    No ale może dodaj brakujące zera +48121950200

  • 6. Data: 2011-02-12 22:14:28
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    XYZ wrote:

    > No ale może dodaj brakujące zera +48121950200

    A co to za patent z uzupełnianiem zerami?

  • 7. Data: 2011-02-13 01:25:45
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A co to za patent z uzupełnianiem zerami?

    Czasem pomaga, gdy centrala w dalekim kraju ma zafiksowane, że w Polsce
    wszelkie numery są dziewięciocyfrowe i czeka na wstukanie całego numeru.
    Nie muszą być zera, może być cokolwiek. Czasem pomaga dodanie ,,#" na
    końcu - +481219502#. Takie tam... różne sztuczki... Często już zresztą nie
    działają.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2011-02-13 01:31:50
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]

    Czasem pomaga, gdy centrala w dalekim kraju ma zafiksowane, że w Polsce
    wszelkie numery są dziewięciocyfrowe i czeka na wstukanie całego numeru.

    Ale ja bym tak wystukał: +48195020000, bo numery na 19 są
    "pozastrefowe", nie są przypisane do Krakowa (12). Może nawet i tych
    magicznych zer nie potrzeba dokładać? Czasem pomaga dodanie ,,#" na końcu
    - +4819502#.

  • 9. Data: 2011-02-13 20:30:08
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-13 02:31, Grzexs pisze:

    > Ale ja bym tak wystukał: +48195020000, bo numery na 19 są
    > "pozastrefowe",

    Numery na 19 jak najbardziej mogą być strefowe. Nawet kiedyś dzwoniąc z
    TPSA trzeba było wybierać 1219502, bo nie chciało łączyć (nie wiem jak
    teraz). Taksówki (1919x) też mają ten numer strefowy.

    --
    Raf

  • 10. Data: 2011-02-13 20:40:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Rafał <a...@m...invalid> writes:

    > Numery na 19 jak najbardziej mogą być strefowe. Nawet kiedyś dzwoniąc
    > z TPSA trzeba było wybierać 1219502, bo nie chciało łączyć (nie wiem
    > jak teraz). Taksówki (1919x) też mają ten numer strefowy.

    Taksówki to jest czarna magia, bo w róznych miastach w tej samej
    strefie może być ten sam numer...

    W ogóle te skrócone numery to jest same zło i powinny być zabronione.

    A do Aliora dzwonić +48 12 370 7000

    MJ