  • 1. Data: 2008-12-29 21:58:45
    Temat: zakup paypalem a drobna kwota na koncie
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    planuję dokonać zakupu przez paypal a zostalo mi parenaście PLN na koncie

    czy płacąc za przedmiot warty powiedzmy 80zł ta kwota zostanie wykorzystana?
    czy trzeba przelać na paypala kase a potem płacić już saldem?

    wiadomo pierwsza opcja jest wygodniejsza i nie uzależnia od paypala

  • 2. Data: 2008-12-29 22:56:02
    Temat: Re: zakup paypalem a drobna kwota na koncie
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 29 Dec 2008 22:58:45 +0100, zlotowinfo wrote:

> [...]
    > czy trzeba przelać na paypala kase a potem płacić już saldem?
    >
    > wiadomo pierwsza opcja jest wygodniejsza i nie uzależnia od paypala

    O ile dobrze zrozumiałem to chodzi Ci o to, czy płacąc PayPalem jest
    możliwość by wykorzystać środki, które są na koncie PP, a tylko brakująca
    kwota została pobrana z podpiętej do PP karty.

    W moim przypadku było to możliwe tylko przy płaceniu kartą Citi, przy
    wybraniu karty mBanku była tylko opcja opłacenia całości kartą. Pewnie
    wiąże się to z tym, że dla kart Citi PayPal potrafi określić walutę karty,
    a dla kart mBanku już nie. Nie wiem jak jest w przypadku kart innych
    banków.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-12-30 00:40:56
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiąże się to z tym, że dla kart Citi PayPal potrafi określić walutę karty,
    > a dla kart mBanku już nie. Nie wiem jak jest w przypadku kart innych

    Dla kart ING PayPal określa walutę karty. Podobnie dla kart Raiffeisen.
    Innych nie próbowałem.

    marekz

  • 4. Data: 2008-12-30 00:52:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    > wiąże się to z tym, że dla kart Citi PayPal potrafi określić walutę karty,
    > a dla kart mBanku już nie. Nie wiem jak jest w przypadku kart innych

    O ile na tym polega ten problem, to dla kart ING PayPal też nie określa
    waluty karty. Określa dla kart Raiffeisen, czyli w przypadku tej karty można
    płacenie nią połączyć z płaceniem środkami z konta PayPal. Innych nie
    próbowałem, nie wiem też czy ten problem jest na pewno z tym powiązany.

    Można to chyba tak czy inaczej obejść, dokonując płatności niepowiązanej z
    aukcją, po prostu na dany adres mailowy. Co do bezpieczeństwa takiego
    rozwiązania w razie ewentualnego sporu, nie wypowiadam się.

    marekz

  • 5. Data: 2008-12-30 13:58:41
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "Marcin Mokrzycki" wrote in message

> [...]
    > wiąże się to z tym, że dla kart Citi PayPal potrafi określić walutę karty,
    > a dla kart mBanku już nie. Nie wiem jak jest w przypadku kart innych

    ja płacę Orąż KK mBanku i bez problemu
    pobiera brakującą część z karty
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2008-12-30 22:32:48
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> schrieb
> [...]
    > czy trzeba przelać na paypala kase a potem płacić już saldem?
    >
    > wiadomo pierwsza opcja jest wygodniejsza i nie uzależnia od paypala

    Nawet dawalo sie robic platnosci czesc z salda czesc z karty,
    ale jakos nie w kazdych warunkach. Mozliwe ze bedziesz musial do tego
    recznie przewalutowac saldo na walute platnosci czy cos takiego.

    hej