  • 1. Data: 2010-02-16 11:33:42
    Temat: zamykanie konta w Getinie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Przerabiał ktoś w ostatnim czasie?
    Robią problemy czy wszystko przebiega bez żadnych problemów?
    Należy się spodziewać marketingowej gadki o zaletach konta, które stanowi
    przykład jak koncertowo można rozwalić dobrą ofertę?
    Czy karta TAN? idzie do oddania czy można ją zachować dla siebie?
    Co z zieloną teczuszką, którą się dostawało przy otwieraniu konta? Mojej
    pani idealnie służy jako schowek na jej luźne zapiski, więc nie chciał bym
    jej ów teczuszki zabierać :)

    THX za informacje.

  • 2. Data: 2010-02-18 12:25:38
    Temat: Re: zamykanie konta w Getinie
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Lut, 12:33, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> [...]
    > pani idealnie służy jako schowek na jej luźne zapiski, więc nie chciał bym

    Zamykają sprawie bez żadnych pytań i marudzenia jak w BZ :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-02-21 07:44:03
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    >Zamykają sprawie bez żadnych pytań i marudzenia jak w BZ :)

    nie calkiem
    chcialem zamknac rachunek zony, wyplacic jakies grosze i pozegnac "bank",
    ale pojawily sie problemy
    mimo posiadania pelnomocnictwa sporzadzonego i potwierdzonego przez
    notariusza pracownik nie chcial slyszec o jakichkolwiek czynnosciach
    argumenty prawne nie przemawialy do niego, aczkolwiek w zakutym lbie cos tam
    pod koniec jego wywodow zaswitalo, poniewaz poprosil o mozliwosc
    zeskanowania pelnomocnictwa, celem wyslania do "centrali" i uzyskania ich
    decyzji
    wzial ode mnie numer telefonu, mial dzwonic na drugi dzien
    poniewaz nie zadzwonil, przeszedlem sie do placowki po raz ostatni, gdzie od
    innego pracownika dowiedzialem sie, ze moj numer z biurka sprzatnela
    sprzataczka (co za porzadny "bank", sprzataczki papiery ze stolu zgarniaja),
    a w ogole to mialem racje i uzbrojony w moj papierek moge z kontem zony
    zrobic co mi sie podoba
    co tez uczynilem

  • 4. Data: 2010-02-21 08:19:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "brum" news:hlqo7u$gd0$1@news.onet.pl

    > a w ogole to mialem racje i uzbrojony w moj papierek moge z kontem zony
    > zrobic co mi sie podoba
    > co tez uczynilem

    rozumiem, że rachunek zamknąłeś.
    Oddawałeś im te ich karty TAN itp.?

  • 5. Data: 2010-02-24 17:41:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 12:33:42 +0100, Valdi napisał(a):

> [...]
    > się dostawało przy otwieraniu konta? Mojej pani idealnie służy jako
    > schowek na jej luźne zapiski, więc nie chciał bym jej ów teczuszki

    Pamiętam, że jak patrzyłem w ichni regulamin, to tam stało coś takiego,
    że jak sam wypowiesz umowę (z pismem musisz się stawić w oddziale) to
    konto likwidowane natychmiast. Była też druga opcja, że jak przez 6 m-c
    nic się nie dzieje na koncie a saldo jest 0 pln to bank może wypowiedzieć
    umowę i okres wypowiedzenia 30 dni. Pozostaje tylko kwestia do
    rozstrzygnięcia - czy wypowie?

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-02-24 18:05:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hm3obp$m6r$3@newsfeed.net.icm.edu.pl

> [...]
    > nic się nie dzieje na koncie a saldo jest 0 pln to bank może wypowiedzieć
    > umowę i okres wypowiedzenia 30 dni. Pozostaje tylko kwestia do

    sprawa nieaktualna. Zjechałem do kraju na kilka dni i zamknąłem konto :)